• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

MCW

Detailing addict
14 jun 2018
71
60
Na heel lang meelezen nu ook maar eens aangemeld. Vanochtend ook mijn eerste bestelling gedaan bij CarClean.

Rij momenteel in een Mercedes A AMG Line maar stap over ongeveer 5 weken over in een nieuwe CLA Shooting Brake AMG Line.

Dat is dan ook meteen de reden om me nu eindelijk eens aan te melden en over te gaan tot het aankopen van de basis spullen (maar daar is een ander topic geschikter voor zag ik).
 
Thanks!

Om hier dan ook maar mijn startset te vermelden:

- Triple use washmit van Voodoo
- Gridguard + emmer
- Bug squash van Poorboy's
- EXP pure sealant van Poorboy's
- Nano wheel cleaner van Wolf's
- California Gold carwash
- 3 Senza Acqua piazza doeken van Monello
- Disco duo applicators van Monello
 
Dank heren!!
Vandaag zal het pakket wel binnen komen :D .

Aangezien ik de huidige A ook hou (maar deze is reeds 'verpest' met Turtle Wax en Action doekjes) gaat deze morgen een (voorlopig) laatste grote poetsbeurt krijgen. Heb uit het verleden nog een fles Meguiars Swirl X en Cleaner Wax staan dus daar ga ik deze morgen eens goed mee behandelen.
Nadeel is dat het een zwarte unilak betreft, die nooit zo mooi gaat glanzen als een metallic lak.

De nieuwe spullen hou ik voor de komende auto.
 
Welkom, interessant startpakket qua applicator en doeken :innocent:
Hoezo gaat een zwarte basislak nooit zo mooi glanzen als metallic? Je mist alleen de flake-pop, maar de rest toch niet (met de juiste voorbereidingen)?
 
Dat idee had ik qua unilak.
Anyway de zwarte ga ik nog niet aanpakken met de nieuwe spullen. De nieuwe is een witte unilak overigens.

Bedoel je dat ik een gekke keuze heb gemaakt qua doeken?
 
Te snel gelezen, de disco’s zijn goed, dacht dat je een (1) disco had, waarmee je en de EXP en wax ging smeren. Maar dat was wash ipv wax:innocent:
Alleen senza aqua’s, dat zijn droogdoeken. Waar neem je de EXP mee af? Heb je daar doeken voor?

Met een zwarte unilak kun je wel een mooie glans behalen hoor, maar daar gaat uiteraard ook ff tijd inzitten.:p
 
Het idee was om met 1 van die Monello pads aan te brengen, en de andere af te halen.

Niet ok?