• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.....

hvantiel

Detailing trainee
9 apr 2022
4
35
Hi,
Ik lees al een behoorlijke tijd mee en heb inmiddels ook een flink salarisdeel bij Carclean gebracht :). Nu ik concreet vragen begin te krijgen een mooi moment om een account aan te maken en voor te stellen :)
Mijn naam is Harm-Jan en woon samen met mijn vrouw, zoon van 9 en dochter van 4 in de wijk Vroondaal in Den Haag.
Ik ben 35 jaar, rijd motor (blauwe Tiger 660 uit 2022), heb zakelijk een mat blauwe Tesla model 3 en mijn vrouw heeft een marine blauwe Mini Cooper uit 2019.
Zou blauw onze lievelingskleur zijn? :p, hierbij wat foto's.

De Tesla staat in de Gyeon Matte nu een jaartje.
De Mini staat in de Natty Liquid blue i.c.m. Gyeon Trim.
Vorig jaar een DAP Evo set gekocht voor in eerste instantie wat krasjes. Daar wil ik meer mee doen en de mini een keer een goede onderhoudsbeurt geven :).
De Tiger is nog hageltje nieuw en bevat nu alleen nog wat stof, insecten en geen protectie.

Groetjes!
 

Bijlagen

  • 2019 - 11 - 15 Mini Cooper - 1824.jpg
    2019 - 11 - 15 Mini Cooper - 1824.jpg
    405 KB · Weergaven: 89
  • 2020 - 10 - 06 Tesla Model 3 - 1922.jpg
    2020 - 10 - 06 Tesla Model 3 - 1922.jpg
    431 KB · Weergaven: 92
  • 2022 - 03 - 24  - 69.jpg
    2022 - 03 - 24 - 69.jpg
    340 KB · Weergaven: 88
Laatst bewerkt: