• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Exterieur]Seat Leon 1.8T MY04 Winterprep & Orange Peel aanpak [Video]

Top resultaat inderdaad. Ook ideaal voor overgespoten auto's denk ik, overgespoten auto van m'n werk heeft enorme orange peel.

ps. komen de RS4's straks terug als winterset?

edit: chroombolletjes voor de knippers zou hem wel afmaken
 
Was aanvankelijk nog wat sceptisch ( ook na de demo panelen ), maar toen ik de de 'demo' op je motorkap zag begon de twijfels ineens in zeer rap tempo af te nemen.
Als ik het resultaat nu zie begint het kwijl toch wel te lopen en gaat ie omhoog in de lijst met to-do 8-()) :heart_eyes:

Voor €35 ( ff snel alles doorberekend ) heb je ineens een een auto die echt het labeltje showroom-staat waardig is !

Geen idee hoe je er tegenover sta, maar is een goede before/after niet onwijs om te gebruiken in de webshop ( pop-up-plaatje bij omschrijving ) ?
Stuur je de link nog door naar Avi / CarPro, wellicht ook aldaar te gebruiken want dit is in mijn ogen toch echt wel het summum van detailing.

Even totaal wat anders ( komt ineens in mij op ): zou dit toepasbaar zijn om opgevulde puntjes ( lakstift ) mooi mee weg te krijgen?
In plaats van wetsanden meteen het geheel in 1x aanpakken en 'mooie overgang' te creeeren, of kom je dan te kort ( werkelijk geen idee )

Hoe dan ook: een onwijs dikke vette pluim voor je Dennis !



Aanvulling ( bijna vergeten ):Johan jij ook bedankt voor het bijstaan van je collega en het verblijden van zowel Dennis als ons >>> topper !
 
Wat een geweldig resultaat:)^ En zo blijft het moeilijk tevreden te zijn met de resultaten die je zelf tot op heden hebt behaald. Op deze manier leggen jullie de lat wel heel erg hoog;)
 
Zeer mooi resultaat, die gaan zeker meekomen met mijn volgende bestelling. maakt de auto nog net wat strakker, ziet er nog beter als extreem goed uit..
 
Geweldig resultaat man!! Kijk die reflectie!! Dat wil ik ook: Net als je denkt dat je klaar bent met je eigen auto, komt er toch nog iets nieuws uit dat zeker de moeite waard is.

Top.
 
DolomiteGreyTT;300149 zei:
ps. komen de RS4's straks terug als winterset?
edit: chroombolletjes voor de knippers zou hem wel afmaken
RS4's zitten nu onder Johan's Golf IV en komen dus niet meer terug.
Ook de chroombolletjes vind ik niet nodig, is wel prima zo.

mk-us;300153 zei:
Geen idee hoe je er tegenover sta, maar is een goede before/after niet onwijs om te gebruiken in de webshop ( pop-up-plaatje bij omschrijving ) ?
Stuur je de link nog door naar Avi / C.Pro, wellicht ook aldaar te gebruiken want dit is in mijn ogen toch echt wel het summum van detailing.

Even totaal wat anders ( komt ineens in mij op ): zou dit toepasbaar zijn om opgevulde puntjes ( lakstift ) mooi mee weg te krijgen?
In plaats van wetsanden meteen het geheel in 1x aanpakken en 'mooie overgang' te creeeren, of kom je dan te kort ( werkelijk geen idee )
Avi weet er al van, die is er altijd als de kippen bij met zoiets.
Misschien de link bij het product zetten inderdaad, even over hebben met het management. ;)

Kleine opvullingen kan je volgens mij nog altijd beter met een schuurkurkje en schuursticker doen, gaat veel preciezer dan met een grote pad.

Ook namens Johan: Bedankt voor de complimenten. Hij zit wel op het forum maar heeft nog een beetje forumangst :)
 
Niet meer normaal dit........zo word het wel erg moeilijk om als bescheiden dertien-in-een-dozijn-hobby-detailertje nog tevreden te zijn met mijn behaalde resultaten. :sob:
Dit is zoooooo mooi! :heart_eyes:
 
Ziet er netjes uit man!

Misschien toch maar ff meer oefenen met een rotary en dan dit ook maar eens proberen. Want eerlijk is eerlijk, het is een wereld van verschil!
 
Zo zie je maar weer dat de techniek voor wat betreft duurzame pads niet stilgestaan heeft.........Ik vond altijd al dat jouw Seat wat orange-peel had (vooral bij de deuren en achtersteven Dennis !) Maar ja als je tegenwoordig de nieuwe Hyundai`s en idd. de Mercedessen qua lakwerk ziet is het huilen met de pet op !
Goed dat deze ontwikkeling zich doorzet.............
 
Alsje goed kijkt naar de 50/50 foto's, dan lijkt het erop of de gewone lak een beetje wat sinaasappelhuid heeft, met die pad komt de lak weer tot zijn recht zonder oneffenheden.

Mooi resultaat behaald!
 
Ik heb niet alle reacties gelezen dus wellicht val ik in herhaling. Op 1 of andere manier moest ik denken aan Ferrari lak toen ik het resultaat zag.
Zeer gladjes geworden, zou Ferrari ook iets dergelijks toepassen voordat de auto van stal gaat?
 
Spyker doet dit wel, de auto's worden in Biddinghuizen gespoten waar ze dik in de blanke lak worden gezet.
De spuiter schuurt ze daarna zelf terug om de sinasappelhuid te verwijderen en ze superstrak af te leveren.

Is echt een genot om naar te kijken en mee bezig te mogen zijn :heart_eyes: