• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Exterior Detail] Golf 6

SjefkeNL

Detailing addict
11 mrt 2012
277
65
32
Afgelopen week eindelijk mijn golf kunnen details, Het resultaat is boven verwachten eigenlijk.
Normaal krijg ik de swirls er maar met moeite uit maar deze keer ging het goed.

ik ben geen held in de stappen uit te leggen maar hier een beetje hoofdzakelijk wat ik gedaan heb

- Wassen
- Carpro Ironx, laatste beetje opgemaakt, meeste kwam van de velgen af.
- Wassen
- Kleien, hier kwam maar weinig vanaf, de coating van vorig jaar zomer doet goed zijn werk :)
- Polijsten:
Pro900 - Microfibre Cutting Disc met Veloce
Pro900 - Groene Professional pad met mezzo
Dap900 - Zwarte Finish pad met Finale
- 2x Car Pro Eraser
- Cquartz UK
- Laagje Reload
- Kunststof met DLUX.

Foto's zeggen meer dan woorden:

IMG_4812.jpg


IMG_4815.jpg


IMG_4819.jpg


IMG_4814.jpg


IMG_4816.jpg


IMG_4807.jpg


IMG_4829.jpg


IMG_4821.jpg


IMG_4815.jpg


IMG_4834.jpg


IMG_4831.jpg


IMG_4840.jpg


IMG_4847.jpg
 
Heel netjes!

Misschien idee om een reclame loze nummer houder achter te nemen? Vind ik persoonlijk het kontje afmaken :)
 
Waarom eigenlijk reload na cquartz? Is een beetje dubbel. Ziet er natuurlijk wel strak uit.
 
@rikkie helemaal vergeten bij te vermelden... De achter bumper heb ik helemaal niks aan gedaan die word over paar weken overgespoten ivm schade. Dan is het inderdaad ook wel een mooie optie om meteen een reclame loze kenteken houder er op te doen ;) @Efsix Staat in de beschrijving, ivm met waterspots ofzo? Maar ik heb de reload op een korte mf doek gespoten, en maar heel lichtjes er overheen gegaan dus of het veel nut heeft ?! Haha