• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor en stoel met airbag

Sjeng

Detailing addict
25 mei 2010
29
52
Vandaag hoop ik de extractor binnen te krijgen en heb daarover nu al een vraagje. Mijn voorstoelen zijn voorzien van een airbag, is het veilig om de extractor op deze voorstoelen te gebruiken of kan ik dit beter niet doen?
 
Ik heb vele stoelen met een airbag schoongemaakt met een extractor, nooit een probleem gehad. Geen enkel probleem.
 
Wil je echt op safe gaan, dan beide accupolen verwijderen en half uur later gaan beginnen >>> dan kan er niks meer gebeuren
 
LB zei:
Ik heb vele stoelen met een airbag schoongemaakt met een extractor, nooit een probleem gehad. Geen enkel probleem.

Dat is dan mooi, kan ik hoop ik zondag het interieur eens goed onder handen nemen.

Dank voor jullie antwoorden.
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De meeste zijairbags zitten in een kunstof behuizing. Zolangs het niet doordrenkt word met vloeistof is er niets aan de hand.