• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extreem veel teer!!

Zonde voor de wagen: de tijd en de meserie dat je gaat hebben om wagen terug 100% te krijgen.

Ik zou ook gewoon flippen als ik het had gehad. Maar,ja daar kun je der nu weinig aan doen natuurlijk.

@BjornGTR heeft gelijk de meeste Carwash plaatsen hebben ook een put., een soort van een klein smal keldertje (inhammeke) ondergrondse.

Vroegere garages hadden ook zulke inhammekes om de olie en dergelijke af te laten.

Ik hoor je zeggen dat je gaat wachten tot je in Nederland bent. Eerlijk gezegd zou ik dat niet durven. Met al dat hitte (Turkije), zal je het nog erger maken, denk ik.

Als ik van jou was zou ik online ergens in Istanbul detailing site opzoeken en meteen bestellen. Want ik weet dat ze dat daar het ook verkopen de merk van (Gyeon) Tar verwijderaar. Als de levertijd of de vertrouwen niet zo sterk moest zijn kan je ook nog via Carclean.com bestellen.

Voor de onderkant van jou wagen zou ik
op voorhand afspreken met 1 van die gasten in de Carwash, liefst de verantwoordelijke natuurlijk.

Als er wat gezeur van moest komen betaald je 20euro of 60Tl meer en wedden dat ze het met akkoord gaan. Trust me.

En nog veel sterkte en geduld gewenst.

Laatst bewerkt:
Aan de andere kant, je kan op je vakantie wel dagen gaan aan besteden, maar welke vakantie heb je dan nog? Snap je instek weL hoor sugr_82. Persoonlijk zou mijn vakantie al verziekt zijn en waarschijnlijk teug keren, maar zo ben ik.

Over de onderkant, zou er zelf niet zo druk overmaken. Extra laag tegen de roest is nooit weg.

Buitenkant, zelf bij mijn vorige werkgever zoiets gelijk meegemaakt. Wel wat minder, maar ook een bus transporter 5. Toen alles ingespoten met schoonschip powerreiniger en daarna met doek schoongemaakt, polijsten moet je toch. Ging er erg makelijk af met dit product, ook erg sterk omdat je het zelf moet verdunnen. http://schoonschip.info/contents/nl/p108.html

• Leuk
Reacties: Sugr_81
Aan de andere kant, je kan op je vakantie wel dagen gaan aan besteden, maar welke vakantie heb je dan nog? Snap je instek weL hoor sugr_82. Persoonlijk zou mijn vakantie al verziekt zijn en waarschijnlijk teug keren, maar zo ben ik.

Over de onderkant, zou er zelf niet zo druk overmaken. Extra laag tegen de roest is nooit weg.

Buitenkant, zelf bij mijn vorige werkgever zoiets gelijk meegemaakt. Wel wat minder, maar ook een bus transporter 5. Toen alles ingespoten met schoonschip powerreiniger en daarna met doek schoongemaakt, polijsten moet je toch. Ging er erg makelijk af met dit product, ook erg sterk omdat je het zelf moet verdunnen. http://schoonschip.info/contents/nl/p108.html
Wow, Dit produkt klinkt te mooi om waar te zijn. Maar ga het zeker bestellen en proberen. Ik zal wel eerst in de wielkasten proberen :)