• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Favoriete Droogdoek

@Cloudie Hier ook die rode Monello droogdoek is een actie gekocht, maar ook niet zo te spreken over.
Die gebruik ik zelf om nog eens na te lopen wat de Witte Senza Acqua Drying Towel achterlaat. En ook die vind ik zelf niet zo heel bijzonder.
Ooit eens gekocht als eerste droogdoek door de gigantische hoeveelheid recensies hier op Carclean. Zie nu ook dat die maar 550gsm heeft en de doeken die hier voorbij komen ruim boven de 1000 en soms zelfs 1400gsm zijn.. Wellicht toch maar eens een andere doek nog proberen ;)

Ik heb sinds kort ook de Nuke Guys Gamma Microfiber Drying Towel en is echt een super droogdoek. Ook een stuk zwaarder dan mijn vorige droogdoeken. Na het autowassen spuit ik de auto af met een open slag en is dan dus al bijna droog.
Ook ik heb de Gamma Dryer van Nuke Guys gekocht en ben er ook zeer te vreden over. Is ter vervanging van mijn aqua senza doek. Die dus maar 550 gsm was. Maar wat een verademing!
Heb zelf niet zon grote auto (polo). Maar heb na het drogen van een gecoate auto het idee dat ik er nog wel 3 mee kan doen
 
  • Leuk
Reactions: Roland_M
Iemand al de nieuwe Gyeon Silk Dryer XL Evo al geprobeerd? Iedereen spreekt steeds over de 1100gsm en 1400 gsm, maar de oude Silk Dryer XL heeft amper iets van een 550gsm en toch is dit mijn favoriete droogdoek. Hij blijft soepel en de kwaliteit is gewoon super goed na vele keren te gebruiken. Ik heb ook de kleine om na te lopen.

Dus voor mij ook twisted loop droogdoeken. Ik vind de zachte Dry Me Crazy en consorten maar niets.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Quantoxx
Ja, prima! Enige jammere vind ik het gyeonlogo aan de achterkant. Ik gebruik die altijd om de ramen te doen en dat gaat nu iets minder gemakkelijk. Ik vind die fluffy doeken ook maar niks. Gaan te stroef over de lak in mijn ervaring.
 
Hier ook alleen maar Gyeon droogdoeken. Heb de EVO nog niet geprobeerd, maar mijn non evo heb ik al even en beginnen ondertussen wel aan vervanging toe te zijn. Dus binnnekort maar weer een bestelling plaatsen. :)