@Cloudie Hier ook die rode Monello droogdoek is een actie gekocht, maar ook niet zo te spreken over.
Die gebruik ik zelf om nog eens na te lopen wat de Witte Senza Acqua Drying Towel achterlaat. En ook die vind ik zelf niet zo heel bijzonder.
Ooit eens gekocht als eerste droogdoek door de gigantische hoeveelheid recensies hier op Carclean. Zie nu ook dat die maar 550gsm heeft en de doeken die hier voorbij komen ruim boven de 1000 en soms zelfs 1400gsm zijn.. Wellicht toch maar eens een andere doek nog proberen
Ook ik heb de Gamma Dryer van Nuke Guys gekocht en ben er ook zeer te vreden over. Is ter vervanging van mijn aqua senza doek. Die dus maar 550 gsm was. Maar wat een verademing!Ik heb sinds kort ook de Nuke Guys Gamma Microfiber Drying Towel en is echt een super droogdoek. Ook een stuk zwaarder dan mijn vorige droogdoeken. Na het autowassen spuit ik de auto af met een open slag en is dan dus al bijna droog.
Heb zelf niet zon grote auto (polo). Maar heb na het drogen van een gecoate auto het idee dat ik er nog wel 3 mee kan doen