• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ferrari 550 Maranello (+ aantal after pics)

Heel mooi geworden, en blijkbaar ERG veel tijd in gekropen, het resultaat is er dan ook naar !

En prachtige kleur voor dit model Ferrari !

Toppie !
 
Ik heb er ruim 50 uur werk aan gehad.
Dit weekend heb ik even de tijd om het verslag te schrijven en na het weekend hoop ik mooie foto's te hebben om het compleet te maken.
 
Wat een geweldige auto, maar niet in topconditie.
Dat snap ik nooit zo, een Ferrari en dan vol swirls! :(

Maar dat gaat helemaal goed komen, geweldig dat je zoiets mag doen!!
Ben niet zo'n fan van het interieur, vooral dat groene stuur/dashboard :D
 
De wagen is altijd als boodschappenwagen gebruikt door de vrouw en ging ook regelmatig door de krasstraat.
Verklaard alles denk ik zo.
 
Heb je ook foto's van het stuk leer dat je gerepareerd hebt? De wagen ziet er echt super uit!

Cyril
 
Mooi werk en dat creme interieur met groen dash en stuur weet ik wel te waarderen. Zelf zou ik zelf ook niet bestellen in het fabriek maar vind het zeker wel leuk zeker als het er terug zo nieuw uitziet! Veel mooier dan zwarte stoelen, zwarte bekleding, zwart dash... (wat ik zelf ook wel heb :schaam )

grtz
 
Prachtig resultaat en een prachtige wagen! :)^
Vadebo zei:
De wagen is altijd als boodschappenwagen gebruikt door de vrouw
Een ferrari als boodschappenwagen.....als mijn vriendin dit maar niet leest....:auw
 
En nu rijdt ze een Audi R8.
Ik vraag me dan toch weer af, waar laat ze de boodschappen?
Zal wel bezorgd worden en zullen vaak buiten de deur eten.