• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen

Guid118

Detailing rookie
11 jul 2011
3
0
Hallo,

De naam is Guido en ik ben in het bezit van een mooie BMW 118d uit 2005. Ik heb inmiddels in een jaar tijd al heel wat spulletjes bij carclean gehaald om mijn verzameling compleet te maken. Sinds kort ben ik in het bezit van de DAP 900 met de producten van Monello. Ik moet het nog uitproberen, maar ben heel benieuwd of ik de lak nog mooier kan maken. Zal binnenkokrt ff een lijstje met spullen er op zetten die ik momenteel heb staan. Wellicht mis ik nog iets....

De groeten,
Guido

Hallo Guido,
Welkom !

Die dap900 ga je geen spijt van krijgen,heb Steven ermee "besmet" en die heeft er ondertussen ook al 1tje:jippie
Lees ik niet goed of zie ik niet goed:een BMW 11??? ken ik niet hoe ziet ie er uit(foto)

Danny

@nicknameless:
idd ,heb ook soms last met de "combinaties" en lees ook niet altijd eerst mijn "voorbeeld",dan krijg je dus een bmw 11 ip van 110:-b

ja, sorry voor de combinatie. Moet natuurlijk zijn BMW 118 d. Bovendien heeft ie een uni-lak zwarte kleur, waar je dus alles op ziet.....:s