• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

FIAT Grande Punto clinic

romeodelta

Detailing rookie
6 mei 2009
81
7
:! Een poetsclinic georganiseerd voor de leden van de Grande punto club. Dit gaat op zaterdag 19 juni plaatsvinden, maar op dit moment hebben zich 9 leden aangemeld:| er moeten zich nog 3 GP's aanmelden voor een minimale deelname. Kom op mensen meld je aan:|~*

P1040803.jpg
 
Je mag uiteraard zelf aan de gang gaan die dag. Eerst uitleg dan zelf aan de slag, dat is het idee.
 
Jazeker wel. Dat is de bedoeling van die dag, eerst een demonstratie met uitleg, en daarna zelf aan de slag.
:! En volgens mij ook nog 10% korting op producten.:party:
 
ik moet dan werken, maar ik probeer vrij te krijgen..
eigenaar vind het een goed plan, dus als ik kom, komen we met 2 man.

ik neem aan dat het gaat om een clinic handmatig detailen

edit:
is het toegestaan om dan bijvoorbeeld de dap en rotary mee te nemen, en eventueel een paneel strak te maken?
 
als voorzitter van de Grande Punto Club, vind ik het zeer jammer dat er bij ons verschillende mensen afhaken. Nu weet ik dat er hier ook verschillende GP rijders zitten, en misschien hebben zij ook interesse. Ik wil de clinic met zoveel mogelijk GP'ers, maar mocht het anders niet kunnen gaan we ook andere merken toelaten misschien.
Wil je als GP rijder mee doen met de clinic op 19 juni, meld je dan even aan op ons forum en kijk bij meetings dan kun jij misschien er ook bij zijn.

Hopelijk krijgen we de GP 'ers die hier rond zwerven ook nog over de streep.
 
Deze GP rijder heeft geen interesse, ik loop al wat jaartjes mee in dit wereldje en hoewel er altijd iets te leren valt zal dit voor mij weinig toegevoegde waarde hebben. Ik hoop dat jullie het vol gaan krijgen.

En GP rijders die de fijne kneepjes van het detailen willen leren: Meld je aan !
 
:) Ik heb de DAP 500 workshop gedaan, maar nu ook de poetsclinic voor de GPC. Gewoon omdat het leuk is :party: en gezellig:party: en ook omdat ik nog wel wat kan leren:ja
 
Het is dat het voor mij een dikke 200 km rijden is en dat ik dan waarschijnlijk in spa zit (spa italia :party: ) anders had ik jullie eventueel graag geholpen, missschien niet met een gp maar iig wel met een fiat.
 
Gelukkig hebben we de 12 minimale deelnemers bereikt met ons eigen clubbie .
Dus de clinic gaat door...:party:


Nu zijn er nog 8 plaatsen over, wie wil kan me een mail of PB sturen. Dan zal ik je de code geven voor aanmelding.
 
mijn vrij briefje is afgekeurd,
ik kan dus helaas niet mee doen, en de eigenaar van de punto zegt dat hij dan iets beter te doen heeft..
 
Ik had hier graag bij willen zijn zoals ik aangaf op het GPC forum, helaas moet ik dus op deze dag een catering verzorgen voor 1000 man..:confused:

Iedereen die wel gaat, have fun!
 
LeonH zei:
Ik had hier graag bij willen zijn zoals ik aangaf op het GPC forum, helaas moet ik dus op deze dag een catering verzorgen voor 1000 man..:confused:

Iedereen die wel gaat, have fun!


Je kan ook een catering bezorgen in Berkel en roderijs, zijn er gelijk wat minder.:D
 
Nog een paar plekjes over....wie wil kan me even een pb of mail sturen.
Heb er zin in morgen. Mijn verlanglijst ligt al klaar (pff weer een dure), en heb nog de nodige vragen voor de mannen van CC.
Hopelijk treffen we het een beetje met het weer, en hebben we een leuke/leerzame dag.

Wat staat er onder andere nog op mijn lijstje:


Wat nieuwe Doeken (aanraders?)
Extractor (jaja...bijna vaderdag, dus een leuk kadootje)
PB White diamond (voor de licht gekleurde auto's ipv Black hole)
Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner

en misschien komen we nog wel wat tegen in de shop.
Zal ook mijn camera meenemen, en natuurlijk de foto's delen met jullie.
 
Helaas is door slechte weersverwachtingen de Clinic afgelast en deze gaat dus niet door!
Misschien hebben we binnenkort een nieuwe datum, en gaan we alsnog aan de slag om er een leuke en leerzame dag van te maken.