• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Panda `08 ( veel foto`s )

Mooi werk weer geleverd de eigenaar zal wel weer blij zijn:-)^

Alleen zijn ze bij fiat wat vergeten te spuiten onder de motorkap of is dat altijd zo bij hun??

Is het de tijd voor rode auto's haha, nee mooi resultaat behaald hoor, ziet er weer keurig uit. Zal eens opletten of ik hem in deze buurt zie rond tuffen.

@Schippersss, scheelt weer gewicht j/k

Aficior zei:
Off Topic.
Op de After Foto's zie ik naast een Volvo een VW Polo staan. Wordt dat je volgende RST? Die kan ook in ieder geval een wasbeurtje gebruiken zeg.

De Polo zal ook z`n weg hier binnen gaan vinden;) Is van dezelfde eigenaar als de Porsche van een paar weken geleden:jippie

En de Volvo zou leuk zijn:lol

Leuk wagentje. Ik heb er nooit in gereden, maar met 100hp moet ie gaan als de brandweer.

@ Paulus ,

Denk dat je daarvoor bij de eigenaar ( Jordy , ook hier op het forum ) moet zijn , ken de wagen verders niet;)

Mooie mods onder het kapje, levert meer als 100pk denk ik?

ja de modificaties zijn: pipercors viperkit filter, uitlaatsysteem raggazon, chip, kw schroefset en levert iets meer dan 112pk op 925kg.

Lekker! Maakt vast ook een lekker geluidje? Mijn A2 woog 995kg met 100pk en 250nm, ging ook lekker van z'n plek.