• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Flerflep's (Barts) Beginners collectie

Flerflep

Detailing rookie
21 dec 2011
74
0
Nou ik hoop dat ik de verwachtingen niet te hoog gelegd heb door hier een topic te openen, hier onder de foto van wat ik vandaag binnen kreeg en wat het nu in totaliteit is!

20120228180446.jpg



Dodo Juice - Fantastic Fur - 3 pack
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Monello - Wash Mitt
Poorboys World - Natural Look Dressing

Carclean.com - Wipersticks - 3pack, erbij gekregen hopelijk voor niks want de vorst was ik al lang zat ;)

En dit is de hele "collectie" tot nu toe, ik heb me ingeschreven voor de Beginners clinic 5 stappenplan 10 Maart, en ook gelijk 17 Maart voor de DAP clinic, na die data zal er dus wel het een en 't ander bijgekomen zijn...:-"

201202281830332.jpg



Meguiars - NXT Generation Tech Wax 2.0 Pasta 311g
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml
Dodo Juice - Supernatural Gloss Trim Sealant Kit - 50ml
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Poorboys World - Natural Look Dressing
Monello - Wash Mitt
(Het blauwe was "geval" van de Halfords.. sorry..)
Mothers Wax - Drying Towel - 50,8x60,9cm
Dodo Juice - Fantastic Fur - 3 pack
Monello - Peluche Bianco - 45x65cm

Zoals in mijn onderschrift staat heb ik een Ford Fiesta, als iemand nog goede producten of aanvullingen weet (specifiek of niet voor deze auto) dan hoor ik het graag, het is in ieder geval een begin zo toch?,^^
 
Leuke begin, mooie aanvulling zou een clay setje zijn. Ook van doeken en applicator pads heb je nooit genoeg.
 
Leuk begin van de collectie en verslaving! +1 n0stra, van doeken en pads kun je nooit genoeg hebben en een klei setje is ook onontbeerlijk in een detailer zijn collectie! Geen polijst plannen?
 
Sorry zeggen is niet aan de orde, de blauwe lijkt veel op de oranje van Poorboys ;)
Leuk begin, nu nog beter weer en aan de slag. In de regio zitten forumleden zat
 
Jawel maar het aanschaffen van polijst spullen/middelen wil ik dus even uistellen tot na de DAP clinic 17 maart.
Dan is het trouwens ook een mooi moment om een klei setje aan te schaffen.

@RedCat Met de blauwe bedoel je die Dodo Juice doeken zeker?
 
Ah die ja, ik heb hem toen ook een beetje in een opwelling gekocht omdat het nogal leek op wat ik op de site zag staan, maar het voelt toch niet "goed" om met een Halfords mitt aan de gang te gaan, maar dat begrijp je vast wel.
En ik vind hem niet echt lekker werken omdat hij naar mijn mening veel te zwaar word en nogal snel van mijn handen afglijdt, en een mitt die op de grond valt tijdens het wassen is op zijn zachts gezegd niet ideaal..
 
Leuke collectie al! Een kleiste zou niet misstaan. Die "blauwe" gevallen zijn erg handig voor bijvoorbeeld velgen en dorpels. Althans, daar gebruik ik ze zelf wel voor.
 
Dat is een net beginnerssetje, ik kan me alleen maar aansluiten bij de bovenstaande posts, kleisetje, pads en doeken maar ook een produkt voor je banden, velgen en glaswerk zou niet misstaan bij je collectie:cool:
 
YESYES,

Na de 5 stappenplan clinic vandaag (welke erg geslaagd was overigens) kon het natuurlijk niet anders dan dat ik nog even door de Carclean.com winkel moest snuffelen..
Het resultaat van een dag opletten en dromen over wat je allemaal nog mist:

20120310194248.jpg


Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 235ml
Monello - Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5
Monello - White Polishing Euro Foam Hand Applicator
Monello - Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
Monello - Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator
Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
Monello - Peluche Bianco - 45x65cm
Monello - Dolce Verde Klei Set

En de hele familie in een steeds krapper wordende kast..

20120310194956.jpg


Ben benieuwt met wat ik volgende week thuis kom na de DAP clinic..:-"
 
Zoals beloofd:-b :

20120317170145.jpg


Polishing Power - DAP900 Raffini Starterskit - Lite Edition
CarPro - Iron.X Cleaner - 500ml
Carclean.com - T-Shirt - Donkerblauw - DAP500 - Extra Large, kwam er thuis achter dat die toch niet in mijn tasje is gegaan,dus even een mailtje gestuurd:-"

En de hele familie..

20120317174229.jpg