• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Flex rotary

Porter

Detailing chief
14 feb 2010
107
75
Ik krijg een hele nette flex Rotary aangeboden welke al een tijdje niet meer gebruikt word,
Het type is een lk 603 vr.
Ik heb hier wel interesse in maar weet iemand of zijn Rotary fijn werkt met een kleinere backingplate ?
Ik denk hem te gaan gebruiken met de 4'8 of 5 inch plate ivm 5,5 inch pads.
Ik gebruik nl al 5,5 inch pad op de flex vrg.
De aansluiting is M14.
Hij heeft nu een hele grote backing plate.
Als ik hem niet ga gebruiken dan zet ik hem te koop voor een kennis van mij, wat zou dan een redelijke prijs zijn van zo,n Rotary in goede staat ?

Des te kleiner de pad op een rotary, des te minder hij zal gaan "zoeken".
Wanneer je nog nooit gewerkt hebt met een rotary, dan zal in het begin door dat zoeken geen enkele rotary lekker werken.
Dus daar moet je je zeker in het begin niet door laten beïnvloeden en eventueel een workshop of 1 op 1 cursus voor volgen (om het sneller onder de knie te krijgen).

Er staat een bijna nieuwe 603 op Ebay voor 185 GBP, ik heb mijn 3403 destijds gekocht voor 100 euro (had mazzel).

Bedankt voor je antwoord. Ik heb er wel ervaring mee maar alleen met een grote pad...7inch of zelfs groter...

De snelheid van een grotere pad heb ik niet nodig omdat ik het alleen hobbyisten gebruik.
Op eigen auto's en goed onderhouden auto's kwam ik eigenlijk goed weg met de DAP en nu met de flex 3401 vrg.
Besloten de flex te verkopen.