• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foam Bottle

Limited 240

Detailing rookie
15 jul 2013
16
0
37
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn foamlans voor karcher.
Ik heb hem laten vallen op de grond en toen brak de hals van de fles af. Nu ben ik opzoek naar een fles en kan die helaas niet vinden in de web shop. Ik vind een cola fles er net niet lekker in passen deze trekt iets schuin of kan dit geen kwaad?

Iemand suggesties waar ik een andere fles kan vinden?

Gr. Ben

Heb er ook wel eens een cola flesje onder gedaan, maar deze had dezelfde schroefdraad.
Is je koppeling niet beschadigd,,door de val?
En volgens mij passen de Monello flessen er ook op.
https://www.Carclean.com/product/Monello/Lege_fles_met_verdeling_en_sprayer_250_700ml_combi_6_pack_102543

@rallimart: het brak net onder het schroefdraad af, waardoor deze nog in de lans zat en ik kon het er zo uitdraaien.

@redcat ga ik doen bedankt ;)

De monello flessen passen prima, bij mijn autobrite foam kit kreeg ik al gelijk een monello fles bij geleverd.

We kunnen je een vervangende fles leveren, mail maar even

De Monello flessen passen inderdaad, maar zijn niet geschikt voor foams met een hoge pH. Tenminste je moet je fles dan na gebruik omspoelen.

Bij sterke shampoo is het denk ik altijd aan te bevelen om zowel de fles als de lans met schoon water na te spoelen.
Ik doe dat maar gewoon uit voorzorg.