• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford Focus Sedan 1.8 TDCi (Focusclub)

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
Vorige week een Ford Focus 1.8 TDCi gedaan die nodig wat aandacht nodig had. Helaas heb ik hem niet helemaal straks kunnen krijgen maar met een rotery in aantocht kunnen we het altijd nog eens proberen. ;)

De eerste complete auto van dit seizoen. Heb inmiddels al wel wat kleine klusjes gedaan maar dit jaar wil ik ook alleen auto's van liefhebbers doen die mijn werk op waarde weten te schatten.

8dc73aaf.webp

e0c72973.webp

c509d457.webp

Helaas geen voor foto's we waren 'smorgen allebei nog aan het bijkomen van de 5mei viering die dag ervoor. ;)

Producten... Alles waar Poorboys op staat en mijn Bosch Excenter
Owh ja ook nog klei van meg. en Smartwax

Hij is weer mooi Sietze!

Zag hem laatst al staan (waar hij op de foto's ook staat), maat van mij woont om de hoek.

Doordat het een sedan is weet je wel meteen dat het geen échte ST is. Maar wel een schitterende detail!

Ps Voor de Ford liefhebbers, Ik reed vandaag door Genk , toen ik een babyblauwe Mondeo tegenkwam, echt een hele dikke. Op de achterkant stond XR5 , dat model ken ik niet eens , na wat googlen vond ik hem hier

Hij stond nu trouwens wel op een Nederlands kenteken..:roll

Eelco zei:
Hij is weer mooi Sietze! Zag hem laatst al staan (waar hij op de foto's ook staat), maat van mij woont om de hoek.

Ja dat kan kloppen ;) Het is idd een sedan met styling van een ST de voorbumper en de zijskirts zijn van een ST.

Binnenkort nog eens behandelen met de rotery als ik daarmee wat geoefend heb ;)