• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zware mishandeling: Ford Focus Leasebak

Alleen op de motorkap was het nog enigzins zichtbaar, maar moeilijk op de foto te krijgen.

Op het midden van de foto is de grijze waas redelijk te zien (maar misschien komt dat omdat ik het in het echt heb gezien.)

20210820_105816.jpg
 
En na een rondje smeren met Bilt Hamber Double Speed: (Wederom te dik gesmeerd.... Wipe-off erg moeilijk, veel blooming en haze. Dat is nog even wennen!)
Ohja, nog vergeten op in te haken: maak je de applicator ook vochtig van te voren? Dit wordt namelijk wel voorgeschreven door BH en wellicht maakt dat nog verschil voor je?

Ik herken de stroeve wipe-off enkel van te lang curen met deze wax namelijk. Maar wanneer ik de handleiding volg en direct na succesvolle swipe-test afneem, dan heb ik geen problemen meer ondervonden.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Heijneker
@RoCo thanks voor de tips! De applicator had ik vochtog gemaakt idd.

Het allereerste stukje wat ik gewaxed had, was het makkelijkste uit te wrijven. En dat was ook echt heerlijk makkelijk uitwrijven. Dus ik pak gewoon te snel nieuwe wax gok ik.

De swipe-test hou ik in m'n achterhoofd!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en RoCo