• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford Mustang Shelby GT

dutchcardetailing

Detailing rookie
6 apr 2009
359
0
Ook deze Mustang heb ik samen met Nick gedaan. Auto was 2 jaar terug al door Nick gedetailed en was nog in zeer goede staat. We hebben een Menzerna polish gebruikt op de Makita en Flex rotary. Helaas weet ik niet meer welke polish. LSP was Wolfgang Fuzion die helaas een beetje vlekte. Auto is de dag erna nog een keer gewassen en toen was de waas weg.
Before:
IMG_9494.webp

IMG_9479-1.webp

IMG_9462.webp

IMG_9459.webp

IMG_9422.webp

Auto gewassen en klaargemaakt om te polijsten.
IMG_9415.webp

IMG_6159.webp

IMG_6161.webp

Afters( waas is van de Fuzion)
IMG_6164.webp

IMG_6166.webp

IMG_6169.webp

IMG_6176.webp

IMG_6177-1.webp

Afters(na het wassen dus zonder waas)
IMG_6198.webp

IMG_6197.webp

IMG_6193.webp

IMG_6192-1.webp

IMG_6191-1.webp

IMG_6189-1.webp

IMG_6188.webp

IMG_6186-1.webp

IMG_6185.webp

IMG_6184.webp

IMG_6183.webp

IMG_6182.webp

IMG_6181.webp

IMG_6180-1.webp

Thanks for reading.

Verdimme Maarten jij mag toch geile wagens doen :love :love

Zal toch eens op een tripje met je mee moeten gaan 8d

Weer knap werk ! :cool

Is dat een opgemaakte Challenger (grijs) op de achtergrond van foto 7 en 8?

Ik had net pech deze week:-" De week erna ging Nick een Bentley doen, een Merc S-klasse amg, een Maserati Quatroporte en 's werelds snelste Gallarde. Een twin turbo 1300BHP gallardo. Zijn alleen even langs geweest bij de Maserati voor een price quote. Was echt een geyle bak.
IMG_5636-1.webp

Hood pins. Daarmee maak je de motorkap vast. Deze kunnen trouwens zeer gevaarlijk zijn:-" De vorige keer waren deze niet goed afgeplakt, en is 1 van deze draden in de rotary gekomen........
Zie http://meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=24370&highlight=hood+pins

Heel toevallig:

M'n buurman heeft eenzelfde wagen, 2 deuren verder geparkeerd. Ik had dit gelezen, liep even naar buiten om te zien of het dezelfde was. Ook zulke 'zuignappen' op de motorkap, maar kon al meteen zien dat het niet deze was: swirls op de lak. En ook een sticker op de voorruit met Roush Racing ofzo.

Wel een prachtige wagen! En ooko mooi resultaat, thanks voor de foto's.