• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Bert

Friend of Bling
1 mrt 2008
395
65
Vanmiddag (5 okt) rond 14:00u gaan we het forum upgraden naar de laatste versie.

Het forum zal daarvoor naar verwachting 10-30 minuten offline gaan.
 
Een forumupgrade op vrijdagmiddag?
Een slechtere timing kan ik niet verzinnen.

(dan moet ik maar een andere vrijdagmiddagbezigheid zien te zoeken)


]d~^
 
Ik zou zeggen: ga eens goed naar de WC, neem een boekje mee en je bent al een heel eind op weg om het half uurtje door te komen... :-b :-"




meuh
 
Ziet er aardig netjes uit.
Sommige dingen zijn uiteraard even wennen.

Ook zie ik links smileys soms over elkaar heen staan. Dat wordt neem ik aan allemaal nog aangepast?
 
Klopt het dat je niet meer automatisch naar het laatst geplaatste bericht of pagina in een ongelezen topic gaat? Of is dit ergens in te stellen?
 
Helemaal eens met Supergroover.. wist even niet zo snel wat ik kon gaan doen :p

Hoop dat de nieuwe functionaliteiten een hoop bijdragen aan het lees genot!
 
Je kunt de nu 2 icoontjes gebruiken bij een topic: "Ga naar laatste bericht" en "Ga naar laatste ongelezen bericht". Dat werkt (bij mij iig) goed.
 
Werkt hier goed met FireFox. Vanavond even testen met Win Explorer.
Zal vast en zeker snel wennen.
Gefeliciteerd Bert en rustig weekend gewenst.
 
Het zal weer wennen zijn maar qua gebruik had ik met het oude geen problemen. Maar goed dat zal weer gaan lukken hoop ik.

Volgens mij komen er ook geen foto's door bij mij.