• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Bert

Friend of Bling
1 mrt 2008
395
65
Vandaag gaan we over naar een nieuwe versie van onze forumsoftware. Het heeft lang (heel lang) geduurd voordat er een nieuwe versie is uitgekomen, maar nu is het dan eindelijk zover. :party:

We beginnen over een uur (14.00) met het upgraden van de database en de forumsoftware. Het forum zal die tijd offline zijn. Het zal hopelijk niet al te veel tijd in beslag nemen.

We hebben zelf nog niet alles kunnen doortesten, dus al er iemand nog gekke dingen tegenkomt, horen wij dat graag in dit draadje.. :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik blij dat ik nog net ff gauw kan loeren :D

Suc6 met de upgrade Bert, ik hoop idd, dat er geen problemen ontstaan.
Kunnen we straks in de nieuwe versie ook weer op zoek naar evt. bugs?
 
Ow jee, afkickverschijnselen =-o
Succes, ik zal vanavond eens uitbreid testen of ik iets vreemds tegen kom!
 
Het zal geen uren duren hoor, maar je weet het natuurlijk nooit met zo'n upgrade... :p

we hopen het binnen een kwartier voor elkaar te hebben, dan staat of de nieuwe versie er, of de oude er nog steeds :D

Wat er allemaal nieuw is weet ik zelf ook nog niet allemaal, maar ik heb al wel gezien dat alle avatars mooi bij Carclean.com gaan passen!
 
Het zit inderdaad wat tegen ]-0

Op de server zijn wat beveiligingsinstellingen anders dan verwacht en moet er nog het een en ander opnieuw gecompileerd.

Morgenochtend volgt een nieuwe poging!
 
Ah, Stimpy ook een ITert :)^ Maar is het al gebeurt of is Bert inmiddels op de fiets naar de hosting providert? :-b Met cacls zou ie toch een eind moeten komen.