• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

i know, collega van me moet er een beetje verstand van hebben.. zal hem eens vragen vandeweek

vind het toch wel leuk om vanacht eens door de source te bladeren... zit toch wel leuk in elkaar!:-"
 
Als het eenvoudig te fixen zou zijn, had ik het al gedaan 8d, maar dit ligt toch even wat lastiger, waardoor je al snel een paar uur ermee zoet bent helaas.
 
geert dr zei:
Als ik bij nieuwe berichten bvb op de 2e pagina een bericht bekijk en dit wegklik om het vlgde bericht te lezen,kom ik altijd terug op de 1e pagina terecht ! :( :(


Ik wil niet zeuren ,maar word het niet eens tijd dat dit opgelost word ? :-"
 
Wij hebben ongeveer 900 programmeeruren in de planning staan, waarbij alles voor de shop(s), onze backoffice en nieuwe pand voor gaat

Tot nu toe is Bert de enige die bij ons actief programmeert, in het nieuwe pand zullen meer programmeurs aangenomen worden.

Hou er rekening mee dat dit probleem zeker nog een jaar actueel zal zijn.

Ik snap dat het irritant is, maar de rest gaat voor.
 
Ik klik meestal om een topic te openen, rechter muisknop, openen in nieuw venster.

Ben ik uitgelezen, dan kruisje rechts boven in beeld.
 
ronald mk1 cabrio zei:
Ik klik meestal om een topic te openen, rechter muisknop, openen in nieuw venster.

Ben ik uitgelezen, dan kruisje rechts boven in beeld.

Bedankt voor de tip , ik weet meer van detailen dan van PC's :D


@ Tim, ik begrijp dat je nu wel andere zorgen aan je hoofd hebt ,met de tip van Ronald is er wat mij betreft geen probleem meer ! :)^
 
ronald mk1 cabrio zei:
Ik klik meestal om een topic te openen, rechter muisknop, openen in nieuw venster.

Zo deed ik het ook in IE8 maar in dit forum topic gaf aron147 de tip om ctrl ingedrukt te houden en dan op de link te klikken. Deze wordt dan automatisch in een nieuw tabblad geopend. Shift plus muisklik opent een link in een nieuw venster.

Groeten,
Erik
 
En om ook maar extra een optie te geven voor een weg naar Rome :-b
Middelste muisknop drukken/klikken. Krijg je de pagina die je wilt openen als extra tabblad.
 
9 van de 10 muizen, kan je ook op het scroll wieltje klikken, naar beneden dus als je muis ook een scroll-tilt functie heeft.
dit geeft hetzelfde effect als control+klikken (met links)
 
aron147, bedankt voor de aanvulling! :)^
Ik bedoel inderdaad met scroll wieltje.