• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Had eens even gekeken (niet dat ik wil wijzigen hoor, heb altijd heel een makkelijke ww, en vind dat wel prima) :grinning:

Dit kwam er te staan:

Wachtwoord onjuist of ongeldig.
Wachtwoord moet tenminste 6 tekens bevatten.
Wachtwoord moet minimaal 1 niet-alfanumerieke tekens bevatten.
 
Die niet-alfa-numerieke karakters heb ik nu op 0 gezet. Dat zijn tekens als + ! * $ enz. Het enige wat nu nog verplicht is, is een wachtwoord van 6 tekens.

Wat het nog wel onduidelijk kan maken, is dat wanneer je oude wachtwoord ook niet goed is ingevuld, je dan ook deze foutmelding krijgt...
 
Tim zei:
Ik heb het net ook even getest. Als je op vorige of terug klikt in je browser, onthoudt hij inderdaad niet van welke pagina je af kwam.

Bert moet daar naar kijken, ik hoop dat het opgelost kan worden.

Ik heb 'm aangemeld bij de makers van de forumsoftware. Die zien 'm ook als bug, dus ik ga het in de gaten houden. Als het te lang duurt tot de oplossing ga ik zelf een poging wagen ;)
 
geert dr zei:
Als ik bij nieuwe berichten bvb op de 2e pagina een bericht bekijk en dit wegklik om het vlgde bericht te lezen,kom ik altijd terug op de 1e pagina terecht ! :( :(

Dit heb ik nou nog steeds !
Is daar echt niets aan te doen want het is echt vervelend !
 
Als ik bij nieuwe berichten bvb op de 2e pagina een bericht bekijk en dit wegklik om het vlgde bericht te lezen,kom ik altijd terug op de 1e pagina terecht !

Ik heb hier ook nog steeds last van zowel op mijn gewone computer als op de laptop.

Het is vervelend maar het zal vast wel een keer goed komen bij een volgende update.

Gr. Jeroen
 
Dit soort 'simpele dingetjes' zijn vaak het lastigst op te lossen. Wie weet wat er onder water gebeurt met HTTP requests/responses, sessions, ajax stuff en whatsoever.

Om Bert zijn hoofd een beetje te sparen, is het wellicht beter om gewoon deze onhebbelijkheid even voor lief te nemen en te wachten op een release waarin dit gefixt is. Bert gaf al aan dat dit door de YAF community al is aangemerkt als bug, de vraag is nu welke prioriteit dit krijgt bij ontwikkeling.
Hey, en andersom: het is open source, dus je mag zelf best eens in de code gaan rondneuzen en een poging ondernemen om te kijken of je dit opgelost krijgt.

Als het nou gewoon in java geschreven was, zou Soepergrover wel een poging hebben gewaagd.
 
indd zijn dit beroerde dingetjes om op te lossen, maar ik heb er geen last van..

mocht het indd in java zijn geschreven, had ik een kiekje kunnen/willen nemen

ik denk trouwens niet dat het nog HEEEEEL lang gaat duren voordat er een update komt

1.9.3 is toch ook al een aantal maanden uit

enyhow, yaf is wel 1 van de mooiste vind ik persoonlijk