• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Als ik bij nieuwe berichten bvb op de 2e pagina een bericht bekijk en dit wegklik om het vlgde bericht te lezen,kom ik altijd terug op de 1e pagina terecht ! :( :(

geert dr zei:
Als ik bij nieuwe berichten bvb op de 2e pagina een bericht bekijk en dit wegklik om het vlgde bericht te lezen,kom ik altijd terug op de 1e pagina terecht ! :( :(

Ik ook, en ik vindt het best irritant! Ik ben de hele dag weg geweest,e ndan is er veel te lezen, maar nu moet ik steeds heen en weer.

Kan dat nog aangepast worden?

(ik krijg ineens een deja-vue, het oude Meguiar's forum heeft er vroeger ook ooit eens last van gehad...)

+1

Een ander probleem daarbij: als je 4 pagina's hebt met nieuwe berichten. Als je eerst de lijst vlugtig bekijkt van pagina 1, daarna pagina 2 en daarna pagina 3 en je klikt dan op vorige; dan ga je weer terug naar het beginscherm.

Groet, Peter

Abarth zei:
Vind het ook vervelend dat ik steeds weer op pagina 1 terug kom.]-0

Ik heb het net ook even getest. Als je op vorige of terug klikt in je browser, onthoudt hij inderdaad niet van welke pagina je af kwam.

Bert moet daar naar kijken, ik hoop dat het opgelost kan worden.

Tim zei:
Ik heb het net ook even getest. Als je op vorige of terug klikt in je browser, onthoudt hij inderdaad niet van welke pagina je af kwam.

Bert moet daar naar kijken, ik hoop dat het opgelost kan worden.

Oke heel mooi. :-)^

ik kan helaas geen pm meer versturen heb het al een paar maal geprobeerd
hij zegt elke keer dat ik teveel ontvanger bij gekozen het max is 0. dus ik snap niet wat ik fout doe:weetniet

terwijl ik maar 1 ontvanger kies en zaterdag deed ie het wel gewoon

wat kan dit zijn ??

grtz tim