• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forumchat. Ja of nee?

Zou jij een forumchat leuk vinden?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Gaat met mij uit de hand lopen! :p

Toen ik vroeger nog op het alfaforum zat hadden we ook een chat, er waren veel mensen die dachten dat dat het zoekvenster was haha! Maar daar ging het vrijwel altijd ook over vanalles en nog wat. Behalve forum gerelateerd.
 
Euhhhhhhhmm, daar hebben we het gedeelte "off topic" toch al voor?

Maar ik ben altijd te porren voor een potje slap ouwehoeren o_O

Afgelopen kerst voor het 2de jaar de anti all you need is love topic geopend op de Facebook pagina, was een groot succes, ging compleet nergens over o_O:joy:

De vrouwen zaten te soppen en te snotteren voor de televisie en de mannen (en enkele vrouw) ging los in het topic.
 
Nee absoluut niet: laat dat lekker lullen over aan Facebook en aanverwanten.
Dit forum mag wat mij betreft toch echt met kop en schouders boven al het gelul in de ruimte blijven.
Heb je een losse vraag waarvan je denkt daar moet ik snel(ler) antwoord op dan via dit forum ... Facebook etc
De kracht is en blijft toch vele malen centraler, mijns inziens ga je dit ( al dan niet gedeeltelijk ) om zeep helpen door een chat-gedeelte
de wereld in helpen .... je aantal vragen zullen dus nooit en te nimmer meer te lezen zijn op dit forum en dat is eeuwig zonde !
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en Altos
Een dikke nee.
Heb het op het reeds ter ziele gegane autodetailing.nl forum wel gezien: het grootste deel van de tijd zit er niemand in de chatbox en als er wel wat staat, is het voornamelijk slap gezever.
Daar heb je inderdaad betere plekken voor.
 
Een dikke nee.
Heb het op het reeds ter ziele gegane autodetailing.nl forum wel gezien: het grootste deel van de tijd zit er niemand in de chatbox en als er wel wat staat, is het voornamelijk slap gezever.
Daar heb je inderdaad betere plekken voor.

Idd werd er af en toe een vraag gesteld, maar over het algemeen gaf het geen toevoeging/meerwaarde aan het forum.
Bv. Een Chat café topic in het off topic gedeelte is gelijkwaardig aan een chat, en pas relevant voor diegene als je er naar toe surft, ipv dat het de homepage vult.
Of neemt een chatbox minder ruimte in op de server qua berichten?
 
Zou voor mij ook helemaal niets toevoegen, je loopt ook het risico dat mensen vragen in de chat stellen en dat daardoor je "kennis database" (wat de grote kracht van dit forum is voor mij) verdwijnt of verwatert
 
  • Leuk
Reactions: Al-bundy
Forumchat ben ik niet zo'n fan van. Je loopt ook het risico dat mensen vervelende zaken over elkaar schrijven, op het moment dat ze denken/weten dat die persoon niet online is en het voorlopig ook niet is. Omdat na bepaalde tijd de berichten in zo'n chat weg zijn, haalt dat bij sommigen een remming weg, waardoor de kans op berichten in 'Trump-style' groter is. (Dat is tenminste wat ik ervan heb gezien op andere fora)
 
  • Leuk
Reactions: ivo's