• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foto's plaatsen

En wat is je suggestie? :weetniet
Als je weet hoeveel schijfruimte en resources dat kost ;) Het is net simpel om de foto's te plaatsen op een fotosite zoals photobucket/imageshack etc. En ja, het kost dan een bewerking meer.

Wmoah, valt wel mee hoor, is gewoon een kwestie van voldoende beperkingen op te leggen voor de plaatjes die geupload mogen worden. Zowel schijfruimte als dataverkeer kosten echt niet meer zoveel.

In ruil krijg je dan een veel netter en completer forum, nu zijn vaak alle fotos al verdwenen bij topics die een beetje ouder zijn. Erg vervelend!

Ik ben zeker voorstander!

Ik weet er ook genoeg van hoor. ;) Maar alleen vragen of het direct van je computer kan is wat kort door de bocht, een suggestie is wat duidelijker.

Bert moet hier maar op antwoorden, ik ga hier niet over.

Ik zelf ben meer dan tevreden met externe sites en in al die jaren dat ik foto´s plaats op de diverse forums nog nooit problemen gehad, plus dat ik zelfde controle over de foto´s hou. ;)

Als er bepaald materiaal gebruikt wordt wat in beheer moet blijven ( bv bij bepaalde reviews ) dan is het idd verstandiger om deze onder beheer van CC te behouden.
Voor de rest....slurpt aardig wat dataverkeer etc weg !

We hosten al veel (oa. het forum) zelf, op dit moment zou het plaatsen van de foto's te veel bandbreedte gaan kosten. In de toekomst is het zeker een mogelijkheid, maar dat duurt nog wel even.

mk-us zei:
Als er bepaald materiaal gebruikt wordt wat in beheer moet blijven ( bv bij bepaalde reviews ) dan is het idd verstandiger om deze onder beheer van CC te behouden.
Voor de rest....slurpt aardig wat dataverkeer etc weg !
Dataverkeer zal het probleem niet zijn bij een zakelijke verbinding maar de bandwidth .. de maximale doorvoer zal vaker maximaal benut zijn wanneer er bijvoorbeeld 50 foto's in 1 topic post en meerdere gebruikers dat soort topics gaan lezen. 50 foto's x aantal gebruikers die tegelijk zo'n topic opvragen.. = file op de SDSL lijn.

Data opslag kost tegenwoordig inderdaad nietzoveel extra :-)^