• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Frankie stelt zich voor

Frank

Detailing rookie
9 aug 2008
17
0
Hallo allemaal,

even voorstellen --> Frank uit Kerkrade

Rijd een Audi 100 avant 2.8 L V6 uit 93 in mooie staat (vooral na het poetsen :cool: )

Wil graag wel foto's plaatsen maar lukt me niet --> kan iemand me uitleggen hoe ik foto's geplaatst krijg ??

greetings,

Frankie
 
He Frank, welkom op het forum! Foto's kan je niet direct plaatsen. Via websites waar je foto's kan plaatsen, gaat het wel. Ik zelf doe het via www.photobucket.com. De IMG-code bij iedere foto kan je wel kopiëren naar je bericht en dan wordt automatisch de foto geladen. Wel de gehele code overnemen, anders werkt het niet.

Iig veel plezier op het forum en succes met de foto's!
 
He Frank, welkom hier en zoals gezegd, voor foto's kun je Photbucket gebruiken.

Dus aan de slag en post eens wat foto's van je "ride"
 
Frank zei:
Wil graag wel foto's plaatsen maar lukt me niet --> kan iemand me uitleggen hoe ik foto's geplaatst krijg ??


Kijk HIER maar even Frank, staat alles overzichtelijk op een rij!


En welkom op het forum! :)
 
heb even de foto's kleiner gemaakt op advies van Sven (en gelijk heeft ie :D ), direct ook van de x-jes af :klap

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

greetings,

Frankie
 
DKBM zei:
Ha Frank, ik weet niet hoeveel foto's je wilde plaatsen, maar ik zie er maar 1 en 2 rode kruisjes.

tja --> de rooie kruisjes ben ik nog niet over uit --> zal beslist wel iets fout doen:p , maar ja --> belangrijkste is dat de foto's toch erop zijn gekomen (had bij jou melding ook pas 1 geplaatst !)

greetings,

Frankie
 
ik zie nu meer foto's, het gaat de goede kant op :D
Ff zere neus: de auto ziet er zeer strak en netjes uit, zeker gezien z'n leeftijd. Het blijft nog steeds een redelijk tijdloos model.
 
Frank zei:
tja --> de rooie kruisjes ben ik nog niet over uit --> zal beslist wel iets fout doen:p , maar ja --> belangrijkste is dat de foto's toch erop zijn gekomen (had bij jou melding ook pas 1 geplaatst !)

greetings,

Frankie

oeps -->nog eens goed gelezen het voorschrift van sven, als het goed is krijg ik nu geen kruisjes 8-o

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Je wagen ziet er mooi uit hoor! :cool:

Tip/verzoekje nog mbt de foto's: houd de maat beperkt tot iets van 800x600, dat kijkt wat lekkerder op een forum. (Hoef je niet te schuiven en het laadt sneller) ;)
 
Sven S8 zei:
Je wagen ziet er mooi uit hoor! :cool:

Tip/verzoekje nog mbt de foto's: houd de maat beperkt tot iets van 800x600, dat kijkt wat lekkerder op een forum. (Hoef je niet te schuiven en het laadt sneller) ;)

Done !

greetings,

Frankie