• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Bravo Trofeo

Nee gewoon laten zitten, met de kwast gedaan. Met spuiten komt er maar een heel dun laagje op. Kwasten vind ik persoonlijk beter omdat het dan in een keer goed dekt. Middagje laten drogen in de zomerzon (30 graden) en wielen weer gemonteerd. Naven van de A1 ook gedaan met Hammerite grijze hamerslag. Blijven gewoon als nieuw.

Dus echt alleen het gedeelte dat je ziet? Dat geld ook voor de trommel?
Sorry maar ik heb dit nog nooit gedaan, dus daarom dat ik zoveel vraag!

Kan ik ook Hammerite Zijdeglans pakken? Of moet het perse die Hamerslag zijn?
Of zou Zijdeglans niet goed uitkomen. Denk dat Donkergrijs wel mooi staat achter de zwarte wielen.
Anders word het een zwart gedeelte denk ik.

Heb je toevallig wat foto's van de behandelde trommels/schijven?

Geld inderdaad ook voor de trommel, Hammerite hard past uit na heel wat weken. Je hebt anders kans dat de velgen helemaal vast plakken aan de naven. Niet echt handig als je langs de kant van de weg staat met een lekke band. Hamerslag is gewoon een persoonlijke keuze!

Heb helaas geen foto's, maar nicknameless had laatst wel wat foto's gemaakt van zijn naven en remklauwen.

Een heel mooie Bravo:cool
Als je volgende maal de PB black hole aanbrengt moet jee eens proberen om hem uit te werken tot dat hij verdwijnt.
Daar na op poetsen met MF-doek en je krijgt dan(naar mijn gevoel)een veel diepere glans
Maar toch nog eens ...knappe beurt op een knappe Bravo.
vooral de velgen vind ik mooi:ja
Voor leder kan je ook eens PB leatherstuff overwegen.
Aan brengen(heel zuinig)met een MF-pad en oppoetsen met een badstof-doek
groetjes