Hoi detailers
gisteren en vandaag mijn nieuwe auto ( 2de hands ) gedetaild.
wat heb ik allemaal gedaan , interieur gekuist , motor gepoetst en een volledig 5 stappen plan exterieur met de DA .
hier een foto van de motor , eerst ingespoten met super degreaser en ingewerkt met borstel .
daarna afgespoten met de HD en een dressing aangebracht.
interieur gestofzuigd en dashbord met dressing behandeld
daarna de type aanduidingen verwijderd op de achterdeuren met de fohn en flosdraad .
toen de hele wagen gekleid en daarna alles afgeplakt wat niet met polish in aanraking mocht komen .
dan de hele wagen met ultimate compound en de DA gepolijst , en vervolgens afgenomen met MF
deep christal polish aangebracht en ook terug afgenomen met de MF.
toen nxt tech wax aangebracht en een uurtje laten curen .
in dat uur wachten ineens een bestelling binnen gekregen van carclean waaronder PB White diamond, exp , alle ssr's 1 tem 3 en tot slot nog
een potje natty's paste wax .
na de nxt tech wax dan maar een laagje natty's paste wax aangebracht nu dat deze juist was toegekomen .
en tot slot alles weer opgepoetst met MF .
foto's voor
foto's na
zo dat was het , ik ben redelijk tevreden als amateur .
moest je nog iets zien wat kan verbeteren , laat het gerust weten
grtz johan
gisteren en vandaag mijn nieuwe auto ( 2de hands ) gedetaild.
wat heb ik allemaal gedaan , interieur gekuist , motor gepoetst en een volledig 5 stappen plan exterieur met de DA .
hier een foto van de motor , eerst ingespoten met super degreaser en ingewerkt met borstel .
daarna afgespoten met de HD en een dressing aangebracht.
interieur gestofzuigd en dashbord met dressing behandeld
daarna de type aanduidingen verwijderd op de achterdeuren met de fohn en flosdraad .
toen de hele wagen gekleid en daarna alles afgeplakt wat niet met polish in aanraking mocht komen .
dan de hele wagen met ultimate compound en de DA gepolijst , en vervolgens afgenomen met MF
deep christal polish aangebracht en ook terug afgenomen met de MF.
toen nxt tech wax aangebracht en een uurtje laten curen .
in dat uur wachten ineens een bestelling binnen gekregen van carclean waaronder PB White diamond, exp , alle ssr's 1 tem 3 en tot slot nog
een potje natty's paste wax .
na de nxt tech wax dan maar een laagje natty's paste wax aangebracht nu dat deze juist was toegekomen .
en tot slot alles weer opgepoetst met MF .
foto's voor
foto's na
zo dat was het , ik ben redelijk tevreden als amateur .
moest je nog iets zien wat kan verbeteren , laat het gerust weten
grtz johan