• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

full detail peugeot partner

AMG

Detailing rookie
26 mrt 2011
238
0
46
Hoi detailers
gisteren en vandaag mijn nieuwe auto ( 2de hands ) gedetaild.
wat heb ik allemaal gedaan , interieur gekuist , motor gepoetst en een volledig 5 stappen plan exterieur met de DA .
hier een foto van de motor , eerst ingespoten met super degreaser en ingewerkt met borstel .
daarna afgespoten met de HD en een dressing aangebracht.
detailpug015.webp

interieur gestofzuigd en dashbord met dressing behandeld
detailpug014.webp

detailpug013.webp

daarna de type aanduidingen verwijderd op de achterdeuren met de fohn en flosdraad .
toen de hele wagen gekleid en daarna alles afgeplakt wat niet met polish in aanraking mocht komen .
dan de hele wagen met ultimate compound en de DA gepolijst , en vervolgens afgenomen met MF
deep christal polish aangebracht en ook terug afgenomen met de MF.
toen nxt tech wax aangebracht en een uurtje laten curen .
in dat uur wachten ineens een bestelling binnen gekregen van carclean :) waaronder PB White diamond, exp , alle ssr's 1 tem 3 en tot slot nog
een potje natty's paste wax .
na de nxt tech wax dan maar een laagje natty's paste wax aangebracht nu dat deze juist was toegekomen .:cool
en tot slot alles weer opgepoetst met MF .

foto's voor
mydailypug001.webp

mydailypug003.webp

mydailypug004.webp

foto's na
detailpug003-1.webp

detailpug001.webp

detailpug012.webp

detailpug008.webp

detailpug011.webp

zo dat was het , ik ben redelijk tevreden als amateur .
moest je nog iets zien wat kan verbeteren , laat het gerust weten
grtz johan

hey johan,
nette propere wagen heb je daar,ik vraag me af of ik binnenkort ook met een renault rondrij met een leeuw op!!:rules
heb je alles met het handje gedaan of zijn er ook daps bij betrokken ?
en dan de kleur:zwart;ik heb nog 1 week ne zwarte en heb dan den b66 van renault (als hij op tijd binnen komt!!)
zwart is mooi,maar na 1 dag zie je daar toch echt alles op,niet? , bij mij wel hoor
heb mij zo nen dustbuster aangeschaft ,maar is eigenlijk geen zicht,de mensen verklaren u zot als ge dat bovenhaald,maar wel zeer effectief
groeten

ja het is wel degelijk een peugeot , heb hem occasie gekocht bij renault
die man had daar nieuwe auto gekocht en die pug overgegeven aan de garage
deze kon ik echt niet laten schieten bj 2008 27000 km en altijd in ondergrondse garage gestaan en
had enkel gediend om eens naar het containerpark te rijden.
ik heb bijna niets met de hand gedaan , alles met de megs G220 DA.
megs UC met rode pad , polish met gele pad en nxt met de zwarte pad .
alleen de natty's paste wax heb ik met het handje gedaan .
ja op zwart ziet ge alles ,maar als hem vuil is heb ik weer een reden om te poetsen :-b
grtz johan