• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Full Detail] Porsche 993 Targa MY1996

Dibbuz zei:
@Bartezzz, Goede tips! Wat me wel steeds meer opvalt op DW is dat er heel veel foto's van hetzelfde erbij zitten.
Let er maar eens op, 4-8 foto's van swirls vooraf, aan 2 heb je ook genoeg. Ook onscherpe en slecht belichte foto's zitten er vaak tussen.

Beter 10 goede foto's dan 40 waarvan ruim de helft onnodig, onscherp of niets toe voegt aan de write up.
Ik merk aan mezelf dat ik bij zo'n write up als een malle zit te scrollen omdat ik de swirls nu wel gezien heb. Ook 4 verschillende foto's van alle 4 de vieze velgen is ook niet nodig.

Nu ben ik absoluut geen ster in foto's maken maar sommigen maken het wel heel erg bont. Je detailed Ferrari's e.d. maar foto's maken met een huis-tuin-keuken dingetje, dat snap ik niet.

Dat moet ik ook toegeven. soms wel veel van het zelfde. maar toch zijn meerdere voor/tijdens/na foto's op meerdere onderdelen wel indrukwekkend.
en geven ze bij elke klus en elke handeling weer goed weer.

Bij een goede show-off is de kwaliteit van de foto zeker belangrijk! al zijn sommige huis-tuin keuken dingetjes al gauw 3 a 400 euro (Panasonic).
:)^
 
Timm zei:
Ik hoef geen offerte. Ben enkel benieuwd wat een langdurige detail ongv. kost.

Dat is per auto verschillend en wordt van te voren met de klant besproken heb ik begrepen, dat is ook de enige manier, in samenspraak met zijn wensen een prijs afspreken