• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gaat dit ook in het CC-assortiment komen?

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
39
Hasselt
Hey iedereen,

Lijkt me wel een speciaal goedje, komt dit ook naar hier? Soft 99 Scratch Clear Wax.

ddddddddd.webp

Vullende wax (niet detailwaardig maar voor de gewone poetser mss een grote aanwinst.) Reviews lijken zeer goed...

00420-01-l.webp

Grtz

Tja nu de Fusso hype nog een beetje leeft kunnen ze er best nog een paar waxjes (sealents uit een potje?) naast zetten ze hebben groot gelijk.

• Leuk
Reacties: bros
We hebben een testspot staan maar deze wax zou je niet uit hoeven poetsen. Aanbrengen met het doekje is direct ook afnemen. Dat werkt dus niet echt zo en dat moeten we dan wel erbij zetten wat raar staat. De Waterblock waxen komen wel in het assortiment en een shampoo.

• Leuk
Reacties: Stephan
@Dibbuz . Hoe was de vullende eigenschap? En hoe bedoel je juist, is verwerking slecht of moet je je eigen manier zoeken om hem aan te brengen?

Bedankt om te antwoorden :-)

Vullend had ik niet echt het idee dat het meer deed dan de Fusso, die doet het namelijk al heel erg goed. Verwerking ging gewoon goed net zoals de rest. Aanbrengen met een doekje is wel apart en zal meer product kosten wat ook zonde is. Dit is meer een cleanerwax en de vraag naar cleanerwaxen is gewoon erg laag.

• Leuk
Reacties: ivo's
Hi Dibbuz en medeforummers,

Ik heb hem via een andere weg aangeschaft :blush:. Ik kan zeggen dat ik enorm verbaasd ben. Ik denk dat je het meer als een AIO moet bekijken, incl korrel. Met de hand vond ik het niet beter/slechter dan een andere (het gaf wel meer een wetlook in een paar seconden). Maar als je hem met de dap en microvezel finishing pad aanbrengt wordt het ineens een heel ander product.

Na pakweg 45sec polijsten op stand 4 heb ik dit resultaat gekregen. De stijlen zijn trouwens van mijn auto en deze zijn echt nog nooit gepolijst. Ik ga nu eens kijken hoelang het product houdt (een collega die carrosier is van beroep dat dat ik dat stuk stijl opnieuw had laten spuiten ;):p). Als je langer is dan andere is het wel een blijvertje...

Als ik het niet mag posten mag het verwijderd worden, maar ik dacht omdat CC als ze willen dit mee kunnen invoeren het mss een aanwinst voor mensen die niet kunnen/willen/mogen polijsten.

Zo even de linkjes erbij plaatsen. URL koppelen lukt niet :confused:

https://www.facebook.com/stephan.ceulen/videos/vb.706448009/10154443841943010/?type=2&theater

Grtz

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: morphf
maar wat als je de fusso ook met een dap aan brengt ?
ik heb het gevoel dat beide producten niet veel van elkaar verschillen.

ben benieuwd hoe lang dit houd.Wellicht je andere kant met een fusso doen en kijken welke het langst haalt ?