• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruik Shining Monkey - D-Spec Detailer spray

Mcive

Detailing addict
7 okt 2008
100
62
Aangezien het weer stukje bij beetje beter begint te worden en de verhuizing van Nootdorp naar Gemert is afgerond krijg ik weer wat meer tijd voor onze auto´s.

Vandaar ook het volgende, ik heb inmiddels een tweetal orders mogen ontvangen waaronder ook een plakkie klei van Carclean en wil dus binnenkort gaan kleien en zou ik dan de Shining Monkey - D-Spec Detailer spray ook kunnen gebruiken als glijmiddel ?

Als het weer echt goed is ga ik alle spulletjes uit de kast trekken en de auto van mn vrouwtje als eerste onder handen nemen het is een Zwarte Suzuki Ignis uit 2005.

Deze is echt hard nodig aan een verwenbeurt... de auto dan he...

Daar kan ik dan mooi ff op oefenen om vervolgens onze andere auto te gaan kietelen een Zilvergrijze Seat Altea XL uit 2008.