• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gedeelte nieuw bericht sinds

KIK

Detailing addict
1 apr 2009
140
62
34
goedemorgen allemaal,

ik loop eigelijk al een tijd met de volgende vraag!
als ik rechts boven op het forum op nieuw bericht sinds klik (om de nieuw topics en berichten te lezen)
krijg ik alle nieuwe berichten
als dit meer dan een pagina aan materieaal is dan komt mijn probleem.
als ik dan bijvoobeeld op pagina 2 een topic open en dan weer terug ga naar de nieuwe berichten begint hij weer op pagina 1 terwijl ik op 2 was gebleven.
heel irritant om eerlijk te zijn!
is hier wat aan te doen of ?

alvast bedankt
 
Nee, daar is helaas niets aan te doen, het is al vaker gemeld en ook bij de makers van de forumsoftware aangemeld. Maar voorlopig zal het helaas zo blijven.
 
Ik klik altijd met het scroll-wieltje op de draadjes die ik wil lezen. Opent dan automatisch in een nieuw tabje. :ja
 
oke dan nooit gelezen dat iemand dit gemeld had :)

maar toch bedankt voor de moeite hoor...
ik ga wat anders verzinnen dan haha(A)
 
Vaker op het forum komen, dan heb je maar 1 pagina met ongelezen topics en heb je er geen last van :D
 
KIK zei:
oke dan nooit gelezen dat iemand dit gemeld had :)

maar toch bedankt voor de moeite hoor...
Als je al even op dit sub forum had gekeken zie je er al twee topics over dit onderwerp staan op de eerste pagina, even wat moeite doen en je vindt heel veel hier.

Gewoon alle pagina's met nieuwe topics één voor één afgaan, die open in een ander tabblad, dan kan je daarna rustig één voor één al die topics doornemen.