ja, die boutjes heb ik met locktite vastgezet. Was ik vergeten bij te vermeldenDaar ga je geen spijt van krijgen, vergeet de boutjes erachter niet met locktite van te zetten
ja, die boutjes heb ik met locktite vastgezet. Was ik vergeten bij te vermeldenDaar ga je geen spijt van krijgen, vergeet de boutjes erachter niet met locktite van te zetten
ik heb toevallig zo'n machine (paw900) besteld en vandaag binnengekregen. Na hem helemaal gecontroleerd te hebben liep de rubberrand tegen de steunplaat aan. Na een o-ringetje erbij te hebben geplaatst loopt ie nu helemaal vrij. Prachtig ding, zonder gebreken!!
Nog geen ervaring ermee, zeer binnenkort ga ik aan de slag (bij gunstig weer). Zal mijn ervaringen met jullie delenDe PAWheeft een grote ''uitzwaai''. is dit niet lastig op kleine panelen/oppervlakten?
De DAP lijkt mij rustiger.
Moet ik bij polijsten op metallic lak nog ergens rekening mee houden/ of anders doen?
Ik zou voor een DAP900 icm Scholl polijstmiddel setje gaan.
https://www.carclean.com/nl/product...cepts_Monello_Starterskit_103430?o=pbMTAwMDUy
Koop:
2 witte Monello pads extra
2/3 Scholl paarse pads extra
Flesje Gyeon prep
Wat extra Monello edgeless mf doeken
Nog een (klein) vraagje:
Is het handig om bij een groot paneel(motorkap/dak) dit d.m.v. tape, het ''oppervlak'' in tweeën te verdelen? tijdens het polijsten.