• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geen wax-ervaring! Wat aanschaffen?

Ik verdeel m'n was wel... maar niet als hier boven!

Ik heb wit en de rest :)

Maar inprincie kan je alles gewoon bij elkaar gooien, zal voor de werking niet uitmaken

• Leuk
Reacties: a3gtron en Blade
Mannen! Ben ik me auto aan het wassen, drogen.. Pak de klei producten, draai me om en zie dat de auto vol superfijn zand ligt. Eroverheen gewaaid.. Mogelijkheid tot kleien en waxen was er voor vandaag dus niet meer.

Hoe pakken jullie dit aan? Neem aan dat niet iedereen de mogelijkheid heeft de auto ergens naar binnen te rijden?
Let iedereen op de weersvoorspellingen; zon/wind?

Gewoon weer even afspoelen en aan het kleien gaan. Je auto hoeft niet perfect droog te zijn, als hij maar schoon is.

Dat wist ik dus niet.. Helaas, nu al de zondagskleding aan. :)

Toch wel 1 vd redenen waarom ik niet buiten detail. Kost veel tijd dit soort dingen.

Als ik de mogelijkheid had om hem na het wassen ergens binnen te rijden, droog en uit de wind, had ik dat zeer zeker gedaan. Helaas geen optie..

Thanks voor de info mannen! Inderdaad zoals Micha zegt; Ik weet nu wel dat de auto niet volledig droog hoeft te zijn. Dat dacht ik gisterochtend voordat ik begon met poetsen nog wel. :)

• Leuk
Reacties: Micha D.