• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

'Geheugen' nieuwe topics sinds...?

Sven S8

Detailing rookie
15 mei 2008
1.372
0
Er is al meer gepost over ongelezen berichten etc, en dat het nog niet feilloos werkt op deze versie van het forum is dus wel bekend inmiddels, maar misschien is er een 'workaround' mogelijk?

Zou het te doen zijn dat zodra je een selectie maakt voor "nieuwe berichten sinds" dat die keuze gehandhaafd blijft zolang je bent ingelogd?

Nu gaat het forum automatisch naar "laatste bezoek" (en dat werkt niet betrouwbaar weten we al). Het lijkt mij al een hele verbetering als hij blijft staan op "laatste dag" (of wat je dan ook selecteert) tot je uitlogt of iets anders kiest...

Ik weet niet of dit (hier) makkelijk te doen is, maar IIRC is dit bij diverse software vrij simpel in te stellen.

Idee? :)
 
Hmmm, ik zal er eens naar kijken...Het is in ieder geval niet zo, dat het ergens in de configuratie is in te stellen.
 
Bedankt alvast Bert!

Het zal wel van de software afhangen. Jammer dat het hier geen kwestie vaan 'aanvinken' is, ik meen me te herinneren dat het bij sommige software wel kon ("remind pulldown settings" of zoiets).

Naja, als het relatief simpel aan te passen is zou dat mooi zijn, anders moeten we maar even wachten op de nieuwe versie. ;)
 
Om hier heel even op verder te gaan..

Ik Log in ,automatisch ,dan klik ik op "nieuwe berichten sinds" ,alle nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.
Ik lees het eerste dat ik zie (topic) ..Daarna klik ik opnieuw op "nieuwe berichten sinds" en is het topic wat ik juist heb gelezen grijs ipv blauw aangeduid ,zo ga ik normaal alle topics met nieuwe reacties af.

Nu heb ik sinds gisteren echt een vervelend probleem want ik log in ,klik op "nieuwe berichten sinds" ,lees het eerste topic ,klik dan opnieuw op "nieuwe berichten sinds" en dan is gewoon alles weg ,alsof er niets nieuws is terwijl er duidelijk wel nog steeds ongelezen dingen zijn.
Hetzelfde alsof je op "markeer alles als gelezen" klikt.

Ik ken dus niets van computers ,dus als iemand me zou kunnen helpen in simpele taal zou dit zeer fijn zijn..Want dit vind ik best wel vervelend.
Nu heb ik dit nog al eens voor gehad in het begin tijdperk van het forum maar dit was één malig..Nu heb ik het dus iedere keer.:s

Ik heb ook niets veranderd aan de instellingen van mijn internet..Heb het probleem bij FireFox en Internet Explorer..
 
Ik heb hetzelfde Bart. Ik denk dat het te maken heeft met de 'fix' die Bert gedaan heeft! :D
 
Oef..Ik ken dus absoluut niets van computers en dacht dat ik weer een of ander virus had wat mn leven zuur maakt..
Mss stom om te zeggen ,maar ben blij dat jullie het ook hebben..:eek:)
Het was ook gisteren na het het Dap 500 topic waar Bert zij dat hij enkele aanpassingen zou doen ,mss een verkeerde knop ingeduwd.
Ooooh Bert...Verlos ons van het kwade...:p
 
ah dat verklaart alweer wat, ik drukte ook op nieuwe berichten sinds, maar ik open ze altijd in een nieuw tabblad en dan lees ik alles
maar drukte voor de 2e pagina en daar stond helemaal niks meer
 
hier nog iemand met dat probleem. Zo zie je maar dat zonder je het beseft je toch gehecht raakt aan sommige dingen/werkwijzen.
 
We hebben door de massale belangstelling voor de DAP500 een paar aanpassingen op de webserver moeten doen om niet in de (performance-)problemen te komen.

Die aanpassingen zijn iets te strak gezet, waardoor het forumgeheugen zich vreemd begon te gedragen en het niet meer bij kon houden.:weetniet

Nu zijn de instellingen weer wat losser gezet, zodat het forumgeheugen het weer makkelijk bij kan houden. We houden het de komende tijd in de gaten, excuses voor het ongemak:!