• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gelijmde bekleding i.c.m Extractor

VTECMaster

Detailing addict
3 feb 2009
96
57
Nu zie ik weer de groupbuy van de extractor staan (zie het al weer gebeuren thuis :klap ) . Heb zo'n ding altijd graag willen hebben, echter.................

Ik heb stoelen, waar de bekleding op het schuim gelijmd zit.

Hoe "gevaarlijk" is nu het werken met een extractor en b.v. APC Plus (verdund). Zelf ben ik bang dat de lijm los gaat laten, is dat een gegronde angst?
 
Het KAN problemen geven omdat een reiniger zoals APC lijm KAN oplossen als het in sterke concentraties wordt gebruikt.
Ook moet je de bekleding niet door-en-door nat maken.
 
Hmmmm, daar was ik eigenlijk al bang voor :sob:

Er zitten wat watervlekken (ja, echt waar) op de bekleding en had gehoopt dat die zo verwijderd konden worden. Die ontstaan als je de deur open doet na een regenbui, dan valt het water op de stoel (dakrand zit net boven de stoel).
Verwacht dat het kalkvlekken zijn
 
Het loslaten van de lijm heeft niks met de APC te maken. Het te nat worden is al meer dan voldoende om los te laten. Met een extractor gaat de bekleding zeker te nat worden dus ik zou het niet doen!
 
oh, ik dacht dat APC een oplossend vermogen had en daardoor de lijmlaag KAN aantasten :weetniet
 
Bedankt voor de info :party:

Neem er toch maar 1 :-" Zit ook nog "vloerbedekking" in :heart_eyes:

(mag op slot wat mij betreft)