• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gerkee stelt zich voor!

Gerkee

Detailing addict
12 mei 2011
82
55
Hey allemaal

Mijn naam is Gerke en ik ben 20 jaar oud, woonachtig in het prachtige Friesland bij mijn ouders. Heb sinds mijn 18e het rijbewijs en heb meteen een auto aangeschaft, altijd een zwak gehad voor japanners en vooral de mazda's. Daarom heb ik een prachtige 323F aangeschaft, mijn passie ligt bij auto's en zo ook bij het poetsen en onderhouden van de lak! Ik vind het prachtig werk en probeer er ook een soort van bijbaantje van te maken. Natuurlijk ben ik beginner, maar langzamerhand leer je ,^^ ! Genoeg geluld, hier een aantal foto's van mijn ride :) ! (het betreft de groene)

IMG_0334.webp

IMG_0318.webp

Ik hoop veel te leren op dit forum ,^^

Welkom! Mooie wagens die 323F-jes. Heb zelf ook één gehad, een 1.8iGLX. Heerlijke wagen was dat.

mk-us zei:
Welkom Gerke !
Zie ik het verkeerd of is er sprake van roest bij linkervoorwiel ?
Ja helaas is dat roest, was bij aankoop al aanwezig. Gelukkig het enige plekje en oppervlakkig. Ooit komt er nog een nieuw paneel op.

Hey! Welkom alsnog enne...veel poetsfun!!
Je moet ergens beginnen ,is voor mij niet anders hoor,Parijs is ook niet op 1 dag gebouwd,helaas wel afgebrand op 1 dag :lol
Mijn collectie is ook nog redelijk klein ,maar binnen het jaar komt daar zeker een dap bij,jihaaa!:-"
groeten Danny