• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GESLOTEN Groupbuy: Autobrite Foamlansen (Heavy Duty!) voor maar € 35!

Een vraagje van mijn kant.

Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik me op de foamlanslijst heb gezet(berouw komt na de zonde:| ) en nu weet ik dat ik voor dinsdag de foamlans moet bestellen om in aanmerking te komen voor de korting maar als ik nu niet voor dinsdag bestel(of helemaal niet) wat gebeurt er dan?
Ik wil natuurlijk niet dat anderen gedupeerd raken door een fout van mijn kant .
Wordt ik dan geband of kan ik dan helemaal niets meer bestellen bij carclean of anders gezegd wat zijn de consequenties voor mij en anderen.

Nu komt dit natuurlijk op het allerlaatste moment dus mijn timing is ook al bar slecht , maar beter nu nog dan helemaal niet en ik denk dat er misschien nog wel meer mensen zijn die met misschien hetzelfde probleem zitten.

Waarom heb ik dan spijt gekregen zal men denken , nou dat komt omdat ik eens wat verder heb gekeken op dit forum en op een gegeven moment ergens kwam , waar de discussie was vanwege de milieuwetgeving op de plekken waar men de auto was en het beleid van de gemeente hier enz...
Nu is het geval dat ik mijn auto altijd was naast mijn buren hun huis (zij wonen op de hoek , ik er naast) en ik ben bang (vanwege ruimtetekort naast het huis) dat ik met de foamlans zoveel overlast ga veroorzaken dat 1 of meerdere van de buren/omwonenden gaan klagen waardoor ik mijn wasplekje ook nog wel eens kwijt kan raken.(gemeentegrond)
Ik moet er gelijk bij zeggen dat ik ook geen alternatieve plek heb om met een foamlans te kunnen werken.
Een andere plek om te poetsen heb ik dan nog wel , maar dat is een 20 minuten rijden , maar ook hier kan ik niet met een foamlans werken.

Ik hoop dat iemand me iets kan uitleggen en dan heb ik in ieder geval nog 1 dag om te beslissen hoe en wat.
 
Ik zou me niet zo druk maken over die milieuwetgeving, foam is biologisch afbreekbaar.
En overlast veroorzaken omdat je aan het foamen bent? ( als je het zoals ik om 2:00u s'nachts probeert wel ja)
 
Als je slim bent leg je aan je buren uit wat en waarom je het aan het doen bent. Doe je meteen hun auto en ze klagen niet meer ;)
En zoals Rogier zegt, de foam is niet het milieu probleem.
 
Dat is exact mijn punt... Ik vind het ook totale onzin, alles wat op de auto komt, gaat hoe dan ook het riool in (behalve bij professionele wasplaatsen, daar wordt het opgevangen en gefilterd...)
 
Tim zei:
Autobrite besloot deze week met vakantie te gaan en de levering gaat daar met 3 dagen de deur uit! Ietsje vertraagd dus, excuses hiervoor.


Hoe staat het met de levering? Komen de foamlansen deze maand nog binnen of zijn ze 7+3=11 dagen vertraagd? Ideale test nu met die smurrie en zout op alle auto's :D


Het is nog niet eens boven nul en het begint nu al te kriebelen *zucht*:D
 
Ja heel vervelend, Mark van Autobrite was dus doodleuk op een cruise gegaan en hij had eerst beloofd dat zijn medewerkers voor verzending zouden zorgen. Je raadt het al, daar kwam dus niets van terecht.

Hij is nu terug van vakantie en het gaat vandaag de deur uit.

Excuses hiervoor, maar we hebben dit niet aan zien komen en ondanks mijn intensieve contact met Autobrite, heeft dat de boel ook niet kunnen versnellen.
 
madhouse zei:
Met een beetje geluk kunnen we van het weekend foamen, zou mooi uitkomen ;)

Ik denk dat we dan veel geluk moeten hebben. Maar ik hoop op volgend weekend :) En inderdaad voor die prijs kunnen we nog wel een paar dagen extra wachten.
 
Zou toch super zijn als het wel zou lukken deze week mijn zwarte auto is inmiddels grijs/wit en in de planning staat dit weekend auto wassen, ach we zien wel anders word het ouderwets door de krasstraat zoals iedereen dat doet toch:)_[]
 
Zolang de pekel nog niet van de straat af is heeft wassen toch weinig zin:rules
Heb gister noodgedwongen toch de auto moeten wassen ivm vogels...
 
even voor de duidelijkheid
ZIJN nu de foamlance al binnen
en Hebben sommige mensen hem al ontvanggen ??
want ze zijn bij Autobrite 14 feb verstuurt