• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GESLOTEN Groupbuy: Autobrite Foamlansen (Heavy Duty!) voor maar € 35!

De werking is niet afhankelijk van hoe het uitziet
Op een vrij schone auto zal het schuim eerder inzakken en afdruipen
Niets mis mee. Anders gewoon je auto viezer laten worden :roll
 
Bij mij gaat het precies het zelfde maar dan met een minuut of 2/3 dat vind ik toch net te snel of zit ik nou te mauwen:weetniet
 
Vandaag eindelijk getest met mijn nieuwe Kärcher hogedrukreiniger K2390 van 110 bar.
Nee ik weet het geen foto's gemaakt was te enthousiast om te beginnen.
Flesje gevuld 100 ml Valet Pro - Snow Foam Combo aangevuld tot de fles vol was (1:9)
Toevoer (zwarte knop) maximaal dicht gedraaid en slangetje een v ingemaakt zoals eerder beschreven.
Hogedruk aangezet met de rode uitstroom helemaal dicht ging niet helemaal goed spoot in 2 stralen naar links en rechts en het midden niets.....
Maar nadat ik hem minimaal open draaide wat een schuimfeestje, wilde het jullie niet onthouden.
En de schuim geen scheerschuim maar licht waterig welke goed bleef plakken en na 4 minuten lekker eraf gelopen en afgespoeld en gewassen met de Wash Mitt van Monello en is weer lekker schoon.:)^
 
Zo,
Ik heb dit weekend de nieuwe lans die ik van Mark toestuurt had gekregen getest.
Ik heb foto,s gemaakt, en zal deze vanavond even toevoegen.

Het schim is ietsje dikker maar nog steeds niet van de scheerschuim kwaliteit
Na 5 min was bijna alles van de auto, maar deze was dan ook goed schoon.

Heel eerlijk zie ik niet echt een verschil, wel is hij zuiniger in gebruik en de straal is beter.

Michiel
 
Werkt best ok op de Kranzle!

DSC04279-border.jpg


DSC04280-border.jpg
 
Zoals belooft bij deze de foto's van de nieuwe lans die ik van Mark van AB heb ontvangen.
De nieuwe paarse SSF 1:4 met lauw water gemengd.
foto1lyn.jpg


Na 5 min:
foto2ql.jpg

foto3kcm.jpg

Hij zou ietsie langer mogen blijven zitten van mij, want binnen de 5 min. is 90% verdwenen.

Wat ik echt jammer vind is dat ik niet zelf kan bepalen wat de dikte van het schuim is met de zwarte knop.
Het is of water of de dikte die hij nu produceert.
Ik zou toch het liefst zelf bepalen of hij scheerschuim dikte of de dikte die hij nu produceert.

grtz Michiel
 
Vanmiddag weer eens de auto van m'n collega afgespoten. Aangezien ik iedere keer de SSF vergeet mee te nemen, de Meguiars Shampoo Plus geen succes was en ik persoonlijk het te kostbaar vindt om de Wolfgan Bath te gebruiken, viel mijn oog op een flesje Poorboys World Super Slick &Wax.

Tot mijn verbazing bleef dit redelijk plakken, goed het is geen dikke compacte stevige scheerschuim achtige substantie, maar het ging goed.


e14986e5.jpg


e2e6040e.jpg


ac4ec4c9.jpg


Het schuim lag na 20 minuten nog rond de auto
55f8c2da.jpg
 
Zonde, heb ik vandaag een Kärcher K-zoveel bij de bouwmarkt met de grote G gekocht, zie ik dat ik een maand of 5 eerder op deze site had moeten kijken voor de foam lans.
Nog 7 maanden wachten?

Witte Ruis
 
Een nieuwe kost tegenwoordig nog maar 15,- meer dan de groupbuy, en dan zit er zelfs al foam bij..


https://www.Carclean.com/producten/Apparaten/Foam_spuitlans_kits
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik doelde op de Monello Lans.. Als ik het zo zie lijken me die niet beter/slechter dan de HD's...Sterker nog, volgens mij zien ze er exact hetzelfde uit.