• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GESLOTEN Groupbuy: Autobrite Foamlansen (Heavy Duty!) voor maar € 35!

sammax zei:
je moet die plaatjes iets verder uit elkaar draaien, krijg je een mooiere egalere schuimstraal.
sinds wanneer is ssf trouwens paars? ik heb de roze versie nog.

De paarse versie is nieuw en ruikt naar peer:grinning:

Ik heb contact met Mark van AB gehad en hij vroeg mij dit filmpje te maken en het op deze manier te doen.
Als ik hem iets verder open zet gaat het alle kanten op.

Maandag hoor ik weer van Mark, en denk dat ik hem terug stuur naar de UK.

Michiel
 
michiel zei:
De paarse versie is nieuw en ruikt naar peer:grinning:

Ik heb contact met Mark van AB gehad en hij vroeg mij dit filmpje te maken en het op deze manier te doen.
Als ik hem iets verder open zet gaat het alle kanten op.

Maandag hoor ik weer van Mark, en denk dat ik hem terug stuur naar de UK.

Michiel


Waarom terug sturen naar de UK?
Je hebt het toch via carclean gekocht en niet direct bij autobrite?

Ik zou het gewoon terug sturen naar carclean en hen de afhandeling laten doen... Dat ben ik ook van plan als mijn probleem niet opgelost raakt...
 
@Tom-DS

Het gaat om de binnenzijde. Onderstaande foto's zijn niet best, maar ze geven wel aan waar het om gaat.
De aansluiting was vroeger van messing en de binnenkant bevatte een O-ringetje diep in de aansluiting
 
Ik zal het een bekijken... Er zal wel al iets aan verkeerd zijn...
Maar sowieso zal ik op zn minst een nieuwe bajonet aansluiting moeten krijgen... En liefst gewoon een nieuwe lans dat ik er zelf niet teveel moet zitten aan prutsen... Heb een mail verstuurd naar carclean, ik zal wel zien wat zij voorstellen om het op te lossen...

Logisch zou mij lijken dat ik de niet werkende lans terug stuur en ik een goed werkende in de plaats krijg...

Het is en blijft wel érg vervelend dat je iets nieuw koop dat helemaal niet goed werkt...
 
Tom_DS zei:
Heb een mail verstuurd naar carclean, ik zal wel zien wat zij voorstellen om het op te lossen...
Het is en blijft wel érg vervelend dat je iets nieuw koop dat helemaal niet goed werkt...

cc heeft bij mij altijd alles correct opgelost :

iron-x dat uitgelopen was en waar amper iets uit de 1L-refill was , kreeg een nieuwe van 0.5 L toegestuurd : GRATIS !!

probleempje met de lager van mijn dap900 : GRATIS een nieuw lagertje gekregen !!

foam die niet binnen was op het moment dat de bestellng gedaan werd : foam gekregen die DUURDER was aan de prijs van de goedkopere....:-"

kortom : cc lost ALTIJD alles netjes op en dat is volgens mij bij IEDEREEN

Het komt dus zeker in orde , wat niet wegneemt dat het voor jou jammer is dat het net bij jou gebeurd ]-0
 
grandscenicman zei:
kortom : Carclean.com lost ALTIJD alles netjes op en dat is volgens mij bij IEDEREEN

Heb ik gezegd dat ze het niet gaan oplossen mss? Dat dacht ik niet he...

Heb gewoon gezegd dat ik mailtje gestuurd heb en dat ik hun reactie afwacht... Logisch lijkt me?

Heb zo dikwijls al bij carclean besteld en meestal voor veel centen ook...

Nog nooit problemen gehad eigenlijk, nu juist met die lans serieuze pech...

Maar ben ervan overtuigd dat ze dit wel voor me zullen in orde brengen.

Heb het geluk nog een oude lans te hebben ook die ik kan gebruiken...
 
Wij vinden het denk ik nog iets vervelender. ;)

Een aantal lansbezitters hebben direct contact met Mark, we hebben die informatie nodig om te kunnen beoordelen wat we moeten doen.

Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken, we zien graag dat mensen met problemen direct contact met Mark opnemen. Niet omdat wij het niet op willen lossen, maar omdat hij sneller en beter het probleem in kan schatten met de lansen en in kaart kan brengen, waarna hij actie kan ondernemen (naar ons of naar de klant).

Sommige mensen mailen ons, wij vertalen dat vervolgens voor Mark en sturen het naar Mark, die stelt weer vragen aan ons, die wij weer aan de klant stellen, die antwoordt weer naar ons, wij vertalen het weer en sturen het naar Mark enz. Dat kan en mag wel, maar dat verloopt een stuk minder soepel :)
 
Veel extra uitleg kan ik niet geven aan mijn probleem denk ik...

De lans lekt... En niet een beetje ook... spuit er met hoge druk uit aan de connector...
Dus er is een probleem met de aansluiting...

Welk probleem? Ja dat weet ik ook niet natuurlijk...
 
Wij zijn aan het tellen hoeveel connectors we nodig hebben en die stuurt Mark naar ons op.

Als je direct met Mark contact opneemt, stuurt hij direct naar jou een nieuwe connector. Ook dat is dus wat sneller. ;)
 
Ter info: ik heb afgelopen zaterdag even een tweetal auto's gefoamed, waarvan we er één in HD gefilmd hebben. Mengverhouding in de beker is ongeveer 1:8/1:9. Draaikraan op de foamlans staat voor zover mogelijk dicht. Druk waarop m'n Kranzle werkt: geen idee, niet op gelet.

Ook dit is met SuperSnowFoam.



Ik vermoed dat ik wat te heftig meng :p Wel moet ik opmerken dat zo goed als al het zand na een 10 minuten echt van de auto af weekt. Zijn er nog potentiele "gevaren" van zo'n mengverhouding? Anders laat ik het lekker zo :D
 
Voila, ik mag mn lans terugsturen naar carclean en zij gaan hem voor mij repareren en vervolgens uittesten...

Zo ben ik zeker als ik deze terug krijg dat alles werk zoals het hoort!

DUS goed geholpen door carclean :)^ :)^

Bedankt! :)^
 
Okido Tom. :cool:

D.J zei:
Ik vermoed dat ik wat te heftig meng :p Wel moet ik opmerken dat zo goed als al het zand na een 10 minuten echt van de auto af weekt. Zijn er nog potentiele "gevaren" van zo'n mengverhouding? Anders laat ik het lekker zo :D

Ja het ziet er leuk uit natuurlijk, maar dit is een beetje te gek. :)_[]

Het gevaar is dat je wax of sealant qua levensduur verkocht wordt. Het is eigenlijk hetzelfde als met overdoseren van autoshampoo.
 
Tim,

Na intensief mail contact met Mark te hebben gehad, hebben we nu afgesproken dat ik vandaag de lans terug naar AB stuur.
Zij gaan dan kijken en evalueren wat er aan de hand is.

Keep you informed.
En natuurlijk word alles netjes opgelost door AB en carclean:)^ ze zijn niet voor niks nr1.

Dr zijn ergere dingen in het leven ;)
 
Ik heb nog niet de koppeling gekregen van Mark van AB maar zodra ik meer weet, of als het probleem is opgelost post ik het hier.
 
Ik ben vandaag nog weer even aan het foamen geweest. Onderstaande Foto's zijn circa 15 minuten ja het foanen genomen. Mengverhoudong 1:5


IMAG0176.jpg


IMAG0177.jpg


Ik ben super tevreden, thnx carclean...
 
michiel zei:
Tim,

Na intensief mail contact met Mark te hebben gehad, hebben we nu afgesproken dat ik vandaag de lans terug naar AB stuur.
Zij gaan dan kijken en evalueren wat er aan de hand is.

Keep you informed.
En natuurlijk word alles netjes opgelost door AB en carclean:)^ ze zijn niet voor niks nr1.

Dr zijn ergere dingen in het leven ;)

Top, de kosten die je maakt, worden uiteraard vergoed!
 
D.J ==> 1:8 1:9 valt volgens mij redelijk mee met SSF, meeste Kranzle HD's produceren aardig wat druk, en zo te zien helpt dat best aardig om dik schuim te maken.
 
Zo, vandaag ook de foam lans weer eens tevoorschijn gehaald.
Even ter overvloede: Dit is geen nieuwe lans van de group buy.
150ml valet pro super snow foam in de fles, de rest aangevuld met water.

Eerst was de foam ook waterig en ging de fles rap leeg, zo snel had ik dat nog niet mee gemaakt.
Ben toen een beetje gaan spelen met de draaiknop en de nozzle verstelling.
Op een gegeven moment kreeg ik goed plakkerig schuim, het verbruik daalde toen ook aanzienlijk.
Je moet echt even experimenteren met de afstellingen.

De auto is sinds eind oktober niet meer gewassen, dus een aantal maanden "bagger" zit er tegenaan geplakt.
Foam heb ik een minuut of 10 z'n werk laten doen en toen de HD spuit er langs.
Ik vind het prima zo, vuil kwam goed los.
Ik zie geen verschil met de andere foto's van de "Minder presterende" foam lansen.
Denk dat er teveel nadruk op het "scheerschuim effect" gelegd wordt, dat is zeker niet goed!

Gewoon even met de afstellingen pielen!

Hier wat plaatjes
 
Ik heb ook weer es gefoamd, met de Autobrite Heavy Duty en ssf icm kinzo hd van 100 bar. Video is niet geweldig maar laat wel zien hoe dik de foam is

&feature=g-upl&context=G240b2a1AUAAAAAAAAAA