• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glascoating laten doen of niet

Ik durfde het deze niet hardop te roepen, dus ben blij dat RedCat het voor me deed. :p

Ik kan ook maar één review ervan vinden en dat is op het Cartec forum zelf waarbij de vertegenwoordigers zichzelf flink voor paal zetten. Matig product, sublieme marketing gericht op de leek.

Kijk alsjeblieft even verder en leg eventueel wat meer centjes neer, dan heb je ook écht wat. ;)
 
Het is Ceramic Guard van Cartec waar mee hij werkt.
Is hier iemand bekend mee?
De 5 serie van mijn vader heeft dat erop. Nu een half jaar later zit het er nog goed op. Verder geen ervaringen mee en wat betreft duurzaamheid weinig te zeggen. Qua eigenschappen doet de coating het heel goed, heel erg waterafstotend en de auto glanst ook goed (maar dat ligt meer aan de voorbereiding onder de coating). Auto blijft redelijk lang schoon, stuk langer dan mijn eigen auto die nog niet in een coating staat.

Als ik zelf de keuze heb zou ik voor een van de coatings van Gyeon kiezen. Op basis van mijn ervaringen met andere Gyeon producten heb ik daar gewoon meer vertrouwen in. Ik zeg niet dat Cartec een minder goede coating heeft maar gewoon 0 ervaring met hun producten.
 
  • Leuk
Reactions: Linda de pinda
Wat fijn dat @Quantoxx een review heeft kunnen vinden. Bedankt voor het zoeken. Dan ga ik ook even lezen wat je bedoelt.

@Zrobb bedankt ook voor jou reactie. De ervaring van je vader neem ik ook mee in mijn beslissing. Hoewel ik nu erg neig naar verder zoeken naar andere merken
 
En ontdekt dat de dealer de poetst krassen die zijn ontstaan heeft willen verdoezelen met een glaze. Na een goede poetst beurt kwamen alle bestaande krassen tevoorschijn.
Zou het trouwens kunnen dat de lak van je Toyota erg zacht is en je (een deel van) de krassen zelf hebt veroorzaakt?
 
Dat klinkt als een hologram van een rotary polisher. Dan zou het inderdaad kunnen dat de dealer heeft geprobeerd krassen die tijdens transport zijn ontstaan weg te halen en de schade van de rotary vervolgens heeft verhuld met een glaze. Heb je misschien een foto?