Ja naar mijn mening is het toch echt glas... Ik zie alleen maar how to's van kunststof. Is er echt geen manier om glas te doen
Hierboven is daar meer over verteld. Om het samen te vatten: Nee, je zal glas niet zo kunnen herstellen zoals met kunststof.Ja naar mijn mening is het toch echt glas... Ik zie alleen maar how to's van kunststof. Is er echt geen manier om glas te doen
Ik zie alleen maar how to's van kunststof. Is er echt geen manier om glas te doen
Nah.. Toen hadden ze geen drempels, maar kuilen.Hoe deden ze dat vroeger toen was alles van glas
Iedere E36 heeft glazen koplampen maat, echt waar! Wel is er (origineel) Bosch en Hella, de een heeft bolletjes aan de rand, de ander horizontale streepjes in het glas.Giegel..
Nu begin ik ook te twijfelen of mijn BMW glas heeft of kunststof.
Had een golf uit 2002. Die had kunststof.Volgens mij zijn de autofabrikanten rond het jaar 2000 over gegaan van glazen naar kunststoffen koplampen.
Wiki zegt mij dat de 4 is geproduceerd van '97 tot en met '04. Dat verklaard waarom er verschillende types zouden kunnen zijn.
Oh, en die glazen koplampen kunnen wel in de glasbak.
Bij mijn '99 Golf zijn ze ook gewoon van glas.nou de bioscoop broek maar uit gedaan en goeie broek aan. even naar buiten gelopen en foto gemaakt van mijn koplamp. Zelf heb ik deze, en deze is wel van glas. DaarOm dacht ik dat jouwe ook van glas was. indien ik fout zit, excuses!
Bekijk bijlage 94651