• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gliptone conditioner of Gliptone protective conditioner?

Koen

Detailing addict
12 okt 2012
238
65
Is er een nadeel verbonden aan de protective conditioner als deze gebruikt wordt?

Omdat de vriendin haar cabrio enkele interieurdelen in het leer heeft, had ik de protective conditioner gekocht.
Kan ik die ook gewoon in op mijn lederen zetels gebruiken, of is de gewone conditioner beter?
 
Ik gebruik sinds een tijdje in alle gevallen de GlipTone protective conditioner.

Ik zie geen verschil in look trouwens, en ik heb de protective sowieso nodig voor de cabrio.

Alleen al vanuit financieel oogpunt icm wat je al hebt staan is er weinig op tegen om de protection variant te gebruiken.
 
Ik was net mijn bestellijstje aan het maken waaronder Gliptone spul voor het leer, en vroeg me ditzelfde ook al af. Mooi dat er geen verschil in look is, dan bestel ik gewoon de protective mee.
 
Ok, goed dat er geen verschil zit in de producten (buiten het protection gedeelte dan). Bespaart alweer €10,50 :)