• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gliptone vs meguiars

Kleine tip: voor het zwaardere werk: leder reiniger van Colourlock. Dat is een schuim, even inborstelen, afnemen en schoon! De cleaner van Gliptone is ook toppie!
 
Nog een tip van Tinus: maak gebruik van dit warme weer door de leerconditioner lekker te laten 'zweten' door je auto een uur of 2 in de brandende zon te zetten (ramen dicht uiteraard).
 
voor of na het aanbrengen??

Ik heb altijd begrepen dat het leder lekker warm moet zijn voor het het aanbrengen voor het beste resultaat??
 
Gliptone is kei goed spul ! ik had het al in huis ver voordat CC het in het assortiment nam ! had het destijds via Ebay.uk besteld.. inmiddels heb ik al wel weer een nieuw setje welke ik dan wel bij cc besteld had :cool:
 
Ik heb beide gedaan (onbewust, dat wel :-b ).
En het klopt, de conditioner trekt perfect in het leer bij een hogere temperatuur.

Daarna ben je zelf ook een "Gliptone" :D