• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gliptone

Ruben

Detailing rookie
26 jun 2012
102
0
deze morgend mijn leder eens gevoed met gliptone conditioner ,
heel goed spul ! maaar .....
ik kan echt niet tegen de geur ! en het wordt veel erger als ik dacht ! het is me zo scherp dat ik de auto van men vriendin heb moeten nemen want ik kreeg barstende hoofdpijn !

ik wist dat het leder geur had , maar dit is echt te scherp voor me en wordt er niet goed van !
ik had ook eerst aan de bus geroken en dit viel me best goed mee , kan ik het oplossen met een geurtje in het vloerkleed te doen ofzo ?
iemand tips ??

Heb het zelf nog maar een paar x gebruikt. Maar het was telkens in volle zon. Weet niet of dat invloed erop heeft. Je ruikt het inderdaad, maar nu ook niet om te zeggen dat het overheerst (imho) Binnen een paar dagen heb je er al lang niet meer zoveel last van.

Ik heb er alleen last van als er Pb natural look op het dashboard zit en gliptone op het leder, niet zo'n geweldige combi.

het is al minder maar toch nog het scherpe effect wat blijft !de raampjes op een kier laten staan helpt wel :)
en een goede geurhanger

Neem het leer nogmaals af met een licht vochtig padje , zo verdun je het produkt al en is het leer nog doffer ook . :ja

Doe volgende keer enkel de voorste zetels en een week later de achterste ? :weetniet

ik heb enkel een stukje leer in mijn voorste zetels ! is een enkel cabine pick up ,
de rest is alcantara , smaken verschillen denk ik ik vindt het niet zo lekker naar leer rieken ! nuja hopelijk is het snel weg !
verder wel goed spul ! mijn 12 jaar oude leer is lijk nieuw !