• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gloednieuw lederen interieur, hoe onderhoud ik dit het best?

blue-sport

Detailing addict
4 jul 2010
98
52
Beste leden,

ik heb een gloednieuw interieur voor mijn astra laten bekleden ( mag het deze week ophalen )
nu wil ik dit net als het extrieur perfect bijhouden,
nu heb ik de naturallook van poorboys al op mijn lijstje staan voor het dash ( inplaats van megs welke ik nu gebruik )
nu las ik dat dit ook voor leder gebruikt kan worden,
hoe denken jullie hier over ?,

kleurtje is terracotta bruin,

Gliptone!

ik heb de natrual look ook.. en heb hem wel eens gebruikt op me ledere stoelen..
maar naar 2 dagen vind ik het al niet meer werken
ik vind het leer dan al weer net zo droog als dat het was.

had gliptone ook op mn lijstje staan,
alleen kreeg ik te horen dat dit een soort vloeibaar leder is,
en dit ook de nerf opvult, ?

Ze noemen het Liquid Leather inderdaad, maar het is een normale (maar uitstekende) conditioner. De proctection conditioner geeft ook een vuilafstotend laag erop. Tevens slijtagewerend.

okee dan neem ik gewoon de gliptone bij de rest van de bestelling,
nu zijn mijn leer nooit echt vuil worden, kan ik het prima zonder paardenhaarborstel af ? Dus opbrengen met een foan app of een badstofapp ? Afnemen met een mfdoek ?

Wolfgang - German Polish n Wax ( nu in de aanbieding )
Ene kant om te cleanen, andere zijde om de voeden ( en je krijgt er nog eens 2 tegelijk :jippie )

Dodo Juice Mister Pink werkt ook lekker voor leder interieur, is ook van een soort badstof net wat zachter/groter als een washandje en is te gebruiken voor het hele interieur.

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Mister_Pink_Interior_Detailing_Mitt_DJMP1PC_101131

En 1:10 APC voor reinigen van leren interieur? Daarna uiteraard voeden/beschermen met....... ?? Heb nu alleen zo'n leerveroger/reiniger van de Halfords.