• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goedemiddag allemaal, Ik zal mij even voorstellen

Gun

Detailing rookie
7 sep 2021
8
15
Mijn naam is Gun de Groot. Ik ben opa van twee prachtige kleinkinderen. Ik heb nul verstand van Detailing maar dat hoop hier een hoop tips te vinden of te krijgen. Voorheen ging mijn auto altijd door de wasstraat. Met mijn nieuwe auto (nou ja wel 2e hands) wil ik dat niet doen maar deze goed onderhouden.
 
Welkom! Nooit te oud om te leren zeggen we dan :). Wat voor auto heb je aangeschaft en heb je daar een plaatje van?
Het forum staat bomvol informatie, veel leesplezier!
 
Welkom Gun

Niets zo lekker als nieuw speelgoed :yum

Als de lak nog in redelijke staat is, hou je hem al een stuk beter bij door de juiste wasmethode (2 of 3 emmers). Dan zo op zijn tijd een lekkere wax en je blijft genieten van je nieuwe auto.
Tja en een keer polijsten om de lak weer strak te krijgen is ook een aanrader

ach ja, neem de tijd op het forum en binnen de kortste keren kun je je aansluiten bij onze praatgroep DA (detailers anonymous)
 
Allen, dank voor jullie hartelijk welkom. Ik weet zeker dat ik hier een hoop ga leren. Gevraagd is wat mijn laatste aanwinst is en of ik een foto als bijlage kan sturen. Het is een Skoda Kodiaq 2.0 4x4 geworden. De foto is zoals die bij de dealer op de site stond. ik ben er erg trots op maar wel veel swirls helaas.
 
Welkom,

verdiep je eens in de stappen plan of in de show off, daar staat vaak uitleg en foto’s van mede detailers
 
nu Met foto
 

Bijlagen

  • 35AE9D6B-E8FA-41C4-8A13-953C50FB6A56.png
    35AE9D6B-E8FA-41C4-8A13-953C50FB6A56.png
    1,1 MB · Weergaven: 106