• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

goku3 stelt zich voor

Wax Master

Detailing chief
16 mei 2008
466
103
53
mijn naam is cees vele kennen mij net als adrie van het meguiars forum.

ben zwaar verslaafd aan het poetsen van auto's, daarvoor gebruik ik de producten van meguiars voor, maar inmiddels ben ik ook andere merken aan het gebruiken.

naast het poetsen van auto's is mijn grote passie Aikido en andere vechtsporten. ik ben inmiddels leeraar/ meester en geef 3x per week les en train zelf 3x perweek.

mijn auto is een Pontiac Firebird uit 1990 hieronder een paar fotos

DSCN0176.jpg

DSCN0119.jpg

DSCN0026.jpg

DSCN0027.jpg

DSCN0021.jpg

DSCN0011.jpg

DSCN0014.jpg



gr cees
 
Leuk dat je hier ook bent Cees! Blijft een waanzinnige auto gewoon maar wat een werk wordt dan zeg!
Ben wel heel benieuwd hoe die is als ie klaar is!

Met die motorkap ben je al een dag bezig hehehe :p
 
Welkom Cees!

Topbak heb je, jeugdsentiment he! :cool:

We zien graag de vorderingen van je herstel project, maar je bak kan voor mij nu al niet meer stuk!

Ciao,

Tim
 
Welkom, leuk zo'n dikke Yank! Voor mij ook jeugdsentiment... Heb er zelf ook aardig wat gehad. O.a. een Z28, Vette, Mach1, Eldorado, en als laatste nog een Silverado.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]