Van het weekend een golf GTI uit 2011 op bezoek gehad. De auto in kwestie is van een studiegenoot die zijn auto altijd liet poetsen. Nadat ik de auto had gezien aangegeven dat ik het beter kon dan zijn poetser en mocht de daad bij mijn woord voegen.
De auto zat vol met swirls, hologrammen en diverse rds. Plan van aanpak bij de auto:
- Foamen;
- Wassen;
- Monello non ferro;
- Kleien;
- In 3 stappen polijsten:
1. Aantal diepere krassen met Scholl S2 met de spider pad;
2. Rondom met de oranje pad met Scholl S3;
3. Groene pad met finale.
- Foamen;
- Wassen;
- Drogen;
- 2 rondjes met gyeon prep;
- Gyeon MOHS in 3 lagen;
- Afgetopt met Collinite 915.
Nu zullen een aantal mensen vragen hebben hierbij, maar nu twee keer watervlekken gehad op de coating en ben benieuwd hoe de Collinite zich houd en de watervlekken beperkt.
Hierbij twee fotocompilaties om een indruk te geven van het behaalde resultaat, voor:
En deze is van na:
De auto zat vol met swirls, hologrammen en diverse rds. Plan van aanpak bij de auto:
- Foamen;
- Wassen;
- Monello non ferro;
- Kleien;
- In 3 stappen polijsten:
1. Aantal diepere krassen met Scholl S2 met de spider pad;
2. Rondom met de oranje pad met Scholl S3;
3. Groene pad met finale.
- Foamen;
- Wassen;
- Drogen;
- 2 rondjes met gyeon prep;
- Gyeon MOHS in 3 lagen;
- Afgetopt met Collinite 915.
Nu zullen een aantal mensen vragen hebben hierbij, maar nu twee keer watervlekken gehad op de coating en ben benieuwd hoe de Collinite zich houd en de watervlekken beperkt.
Hierbij twee fotocompilaties om een indruk te geven van het behaalde resultaat, voor:
En deze is van na: