• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Golf V 4motion...wederom zwart.

Rise and Shine

Detailing rookie
24 jul 2009
56
0
Zo langzaam aan begin ik hier in het pittoreske Rauris naamsbekendheid te krijgen. Das leuk, maar dit resulteert natuurlijk ook in een wachtlijst van klanten.:D Ja het begint allemaal voor de lol en het groeit uit tot een serieuze business. Gelukkig werk ik normaal 's nachts, dus in de middag kan ik nog wel eens wat doen.

Afgelopen weekend wederom een zwarte Golf V. Dit keer een iets luxere als die ik hier voor gedaan heb, maar qua swirls en krasjes niet heel veel anders.

De gebruikte producten:

Monello Inizzio
Monello Finale
Witte LC
Oranje LC
Blackhole
PB EX-P
Collinite's 845
PB natural look.

En dan de plaatjes:

Golf4motion001.jpg

Golf4motion002.jpg

Golf4motion003.jpg

Golf4motion004.jpg

Golf4motion005.jpg

Golf4motion006.jpg

Golf4motion008.jpg



En de Na's:

002-1.jpg

004-1.jpg

010-2.jpg

011-2.jpg

009-2.jpg



Komend weekend staat eindelijk de Jimny op de rol....kan niet wachten, dus tot snel weer.
Bedankt voor het lezen.

Gr. Ivo
 
  • Leuk
Reactions: Ries
nachtdienst.. je moet er tegen kunnen (loop ook al 2 jaar niets anders, 4 op 4 af)

maar, de golf ziet er prima uit!

en leuk dat je zoveel bekendheid krijgt!!
 
ziet er weer sunrise en sunshine uit!!!!!!!!!!!!

ik heb 5 ploegendienst.....dus ook wat vrije tijd tussendoor.
 
Mooi resultaat. En wat ben ik ook benieuwd naar die Suzuki die er aan zit te komen!!
Heb de voorstel foto's indertijd bekeken. Verheug me op het resultaat.
 
Hey.

Dat ziet er weer mooi uit zeg !!! Blijft een mooie poetskleur, dat zwart. Overigens woon je wel erg mooi daar. We zijn 1x in Rauris geweest en met de kabelbaan omhoog gegaan en hebben daar een rondje boogschieten gedaan en de roofvogels bekeken.
Geweldige mooie- en groene omgeving .,^^ Succes met poetsen daar.

Groeten van Gerrit.
 
Zo langzaam aan begin ik hier in het pittoreske Rauris naamsbekendheid te krijgen. Das leuk, maar dit resulteert natuurlijk ook in een wachtlijst van klanten.:D Ja het begint allemaal voor de lol en het groeit uit tot een serieuze business. Gelukkig werk ik normaal 's nachts, dus in de middag kan ik nog wel eens wat doen.

Afgelopen weekend wederom een zwarte Golf V. Dit keer een iets luxere als die ik hier voor gedaan heb, maar qua swirls en krasjes niet heel veel anders.

De gebruikte producten:

Monello Inizzio
Monello Finale
Witte LC
Oranje LC
Blackhole
PB EX-P
Collinite's 845
PB natural look.

En dan de plaatjes:

Bekijk bijlage 59679
Bekijk bijlage 59680
Bekijk bijlage 59681
Bekijk bijlage 59682
Bekijk bijlage 59683
Bekijk bijlage 59684
Bekijk bijlage 59685


En de Na's:

Bekijk bijlage 59686
Bekijk bijlage 59687
Bekijk bijlage 59688
Bekijk bijlage 59689
Bekijk bijlage 59690


Komend weekend staat eindelijk de Jimny op de rol....kan niet wachten, dus tot snel weer.
Bedankt voor het lezen.

Gr. Ivo
Netjes hoor
Had ook niet anders verwacht van een pro.
Vin